Beantwoord

Graag creditering voor belkosten

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Wij ontvingen en betaalden inmiddels factuur 1107371009 voor een bedrag van Eur.20+Eur.9.08 verbruikskosten. Wij hebben echter een contract met onbepaald bellen en sms. Graag credit van Eur.9.08.
***

Admin: privégegevens naar profiel verplaatst en reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 August 2019, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Dit is een openbaar forum. Iedereen kan nu uw gegevens zien. Snel verwijderen en in uw profiel zetten is het advies.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi A, welkom op het forum.

Dit gaat om het bellen naar een 0906 nummer, eentje die zo te zien wordt gebruikt voor het doorschakelen naar klantenservicenummer. Dit zijn servicenummers die helaas niet binnen je bundel vallen. Heb je op die datum met de klantenservice van een bepaald bedrijf gebeld? Dan is dat de oorzaak. De kosten van het nummer hoor je ook voordat er verbinding wordt gemaakt.