Beantwoord

Gratis chromecast, maar net te vroeg klant geworden?

• 27 mei 2018
  • 9 reacties
  • 391 keer bekeken

Kpn geeft nu een gratis chromecast weg bij het afsluiten van een abb. Ik ben net een paar dagen aangesloten op kpn dus dacht hier ook nog voor in aanmerking te komen! Maar zojuist een medewerker van kpn gesproken en kom niet in aanmerking! Beetje flauw hoor allemaal! Ik heb kpn compleet met twee mobiele abbonementen. Beste kpn is hier geen uitzondering voor te maken?
Joost

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 mei 2018, 14:22

Hallo Josio,

Het is erg zuur wanneer je jouw abonnement eerder hebt afgenomen en snap waarom je vraagt om een uitzondering. Wanneer je de bestelling tussen 17 mei en 30 mei hebt geplaatst krijg je ''automatisch'' bij het installatiepakket een gratis Chromecast. Ik zou graag een uitzondering voor je willen maken maar helaas heb ik of een andere collega van de klantenservice hier geen enkel invloed op.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Josio,

Het is erg zuur wanneer je jouw abonnement eerder hebt afgenomen en snap waarom je vraagt om een uitzondering. Wanneer je de bestelling tussen 17 mei en 30 mei hebt geplaatst krijg je ''automatisch'' bij het installatiepakket een gratis Chromecast. Ik zou graag een uitzondering voor je willen maken maar helaas heb ik of een andere collega van de klantenservice hier geen enkel invloed op.
Reputatie 7
Badge +19
@Josio,

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
@Josio,

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
bedankt voor uw reactie! Slechte service van kpn.
Reputatie 2
Badge
Ik heb mijn abonnement op 24 mei besteld, maar lees nu pas dat dat recht zou geven op een gratis Chromecast. Die zat dan ook niet bij de ontvangen spullen.
Reputatie 7
Badge +17
Hallo Paul Sprangers, welkom op het KPN forum. Nieuwe Internet (+ tv) klanten ontvangen de Chromecast bij het installatiepakket. Op 24 mei heb je een wijziging in je abonnement doorgegeven. Je hebt je abonnement aangepast van Internet Standaard naar Internet en TV en ontvangt daarbij 3 maanden 20,- korting 🙂
Reputatie 2
Badge
Beste Nadia, dank voor het antwoord. Ik vermoedde al dat het zoiets was.
Nu wil ik best dat antwoord als Opgelost markeren, maar ik weet niet hoe.
Reputatie 7
Badge +19
Beste Nadia, dank voor het antwoord. Ik vermoedde al dat het zoiets was.
Nu wil ik best dat antwoord als Opgelost markeren, maar ik weet niet hoe.

Je hebt op een bestaand topic gereageerd, je kan alleen een Nieuw door jezelf aangemaakt Topic als beantwoord kenmerken.
Reputatie 2
Badge
Aha. Nu ja, opgelost is het evengoed.
Reputatie 7
Badge +17
No problemo Paul!
Leuk om te zien dat je actief bent op ons forum. Ik las dat je ook al op een ander topic had gereageerd 🙂 Klasse.

Mocht je nog eens een vraag hebben, stel die hier gerust! We staan voor je klaar. En als jezelf een topic aanmaakt, dan kan je je eigen 'beste antwoord' kiezen 😉

Reageer