Beantwoord

gratis monteur, aansluiten lukt niet

  • 1 September 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Heb sinds 8 aug nieuw abonoment.
Omdat ik er nog niet inwoon maar nog steeds aan het klussen ben had ik nog niks aangesloten wat betreft tv en internet.dit lukt me altijd wel maar op de een of andere manier wil het niet lukken.ik krijg geen kanalen op mijn tv.
Ik denk dat er iets met de aansluitingen in huis is.wil graag die gratis monteur die beloofd word als het niet werkt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 September 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Corientje69 . Wat jammer dat het nog niet wil lukken.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik eerst even of de order goed is geleverd.
De snelste manier om een monteur in te boeken is even bellen (gratis) met 0800 0402. Dan kun je gelijk de afspraak in laten boeken.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!

Hallo @Gratis monteur , het ligt er ook maar net aan welke monteur je treft, bij mijn overburen heeft hij gedaan wat jij ook graag wilt, maar omdat het bejaarde mensen zijn heeft hij zelfs via de kruipruimte de kabel van modem naar tv aangesloten. Ik weet niet of hij dat gratis gedaan heeft, is ook niet belangrijk, het feit dat hij dat wilde doen is al prachtig, ook al moet je dan wat extra tijd en materiaal betalen, dat is het je waard toch?

Â