Beantwoord

Gratis samsung tv niet voor bestaande klanten

  • 28 November 2019
  • 8 reacties
  • 3427 keer bekeken

Ik ben al 8 jaar klant bij KPN en wil mijn contract nu verlengen. Nu ideaal i.v.m. de Black Firiday deal met de gratis t.v. Deze wordt dus echter niet aan bestaane klanten geleverd en in verhouding krijg ik bijna de helft als korting t.o.v. de korting die een nieuwe klant krijgt. Loyaliteit wordt lekker beloond. Waarschijnlijk ga ik hierdoor gewon overstappen.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 November 2019, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +12

Waarschijnlijk zullen er weer mensen gaan reageren met opmerkingen zoals: “je hebt zelf destijds ook een welkomstgeschenk gehad” en “als iedere vaste klant dit zou krijgen gaan de tarieven fors omhoog” etc etc.

Conclusie: bellen naar de afdeling opzeggingen. Wellicht dat je dan wat korting krijgt. Anders rest alleen overstappen.

Blackfriday een nieuwe hype in Nederland, waar ook ik graag van zou willen profiteren! ‘Nu gratis nieuwe FULL HD samsung televisie bij KPN hussel.’ maar wat schets mijn verbazing, als ik, als jaren lange trouwe klant in de winkel sta, krijg te horen ‘dit geldt alleen voor nieuwe klanten.’ 

Ik vindt het werkelijk waar belachelijk dat je je trouwe klanten zo aan de zijkant zet, en afscheept met een loterij waar je iets kan winnen, en wat zijn je kansen 1 op …..100.000?

 

Wat is toch iedere keer de reden van?

 

Admin: bericht samengevoegd met vergelijkbaar topic

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen Kisras, Berg, welkom op het forum! Deze actie is inderdaad alleen van toepassing op nieuwe klanten. Dat is de keuze die wij hierin maken. Als je huidige pakket ouder is, dan zijn er soms ook kortingsacties beschikbaar als je overgaat naar een huidig abonnement en je contract met een jaar verlengd. Maar deze zullen over het algemeen niet helemaal dezelfde zijn als de acties voor nieuwe klanten. Een nieuwe-klanten-actie hebben jullie destijds bij het afsluiten van je abonnement gehad.

En niet er bij vermelden dat dit niet geld voor bestaande klanten… lekker duidelijk die kpn

En niet er bij vermelden dat dit niet geld voor bestaande klanten… lekker duidelijk die kpn


Als je goed leest dan wordt er wel degelijk vermeld dat die actie alleen voor nieuwe klanten geldt.

 

trouwe vaste klanten zijn gewoon de dupe die betalen voor de nieuwe klanten

en klanten die ieder jaar switchen

er staat wel duidelijk aangegeven dat een vaste klant niet kan mee doen aan kortingen

en je maar op moet … weg gaan

ik toen kijken in mijn kpn kon ik over stappen met 50% korting op hussel

bij een 2e bezoek aan mijn kpn is dit verwijderd

mijn hele leven al klant toen het nog ptt was

ja ik met de glasvezel aansluiting wat ik zelf nog moest betalen voor een deel

NOOIT aan van die acties mee gedaan alleen 6 maand 12,50 euro korting gehad

zo oneerlijk ik ben echt in verleiding gekomen om weg te gaan ondanks het wel bevalt

 

Ben al bijna 25 jaar klant, toen we in het verre verleden klant werden kregen we helemaal niets…… en sindsdien alleen maar duurdere pakketten en hogere rekeningen gehad… Trouwe klanten die tegenwoordig bijna 100 euro per maand betalen worden sterk achter gesteld op de nieuwe klanten…… gaan zeker naar het Amerikaanse systeem toe, dat je moet blijven switchen om overal de beste deals te krijgen……….. beetje teleur gesteld zijn we zeker. Hebben in de straat (buitengebied) zelf met de hele buurt onze glasvezel moeten leggen (ingraven en uitrollen etc.) kregen geen korting op de aansluiting, om nu te  horen dat het antwoord van KPN is dat we in het verleden bij aanmelding ook een cadeautje gekregen hebben…… Dat het klant zijn duur is bij KPN, dat wisten we, maar die leugens waar ze zich achter verschuilen, die zijn tenminste wel goedkoop…...

Badge +19

Maar waarom bent u dan toch al 25 jaar klant bij zo'n in uw ogen leugenachtig en duur bedrijf?