Beantwoord

Gratis tv alleen voor nieuwe abonnees

  • 30 November 2019
  • 11 reacties
  • 274 keer bekeken

Badge

Mijn contract voorbij 

Heb nu alles in 1 compleet

Nu zie ik tv gratis bij nieuwe aanmelding heb ik daar ook recht op of vliegt de prijs nog hoger

icon

Beste antwoord door Nick83 30 November 2019, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die gratis tv is alleen voor nieuwe klanten. Niet boor bestaande klanten die verlengen.

Reputatie 7
Badge +28

Vaak is het het beste om gewoon jouw oude voorwaarden te behouden.

 

Je kunt nu ook overstappen op KPN Hussel, maar vaak ben je dan duurder uit. Een korting of een kado krijg je hooguit eenmalig als nieuwe klant. Niet meer bij verlengen. Dan betaal je hetzelfde als iedereen. 
 

 

Badge

ben alweer opzoek naar nieuwe provider weg bij kpn 

glasvezel abbo maar heel veel problemen dat de modem gereset moet worden 

en 2 mobiele abbo`s 

bij andere providers ook welkom kpn geeft niets om zijn bestaande klanten 

Reputatie 7
Badge +24

Vaak is het het beste om gewoon jouw oude voorwaarden te behouden.

Je kunt nu ook overstappen op KPN Hussel, maar vaak ben je dan duurder uit. Een korting of een kado krijg je hooguit eenmalig als nieuwe klant. Niet meer bij verlengen. Dan betaal je hetzelfde als iedereen. 

Tenzij je dreigt met overstappen, dan krijg je plots 20 euro korting per maand…

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/op-de-overeenkomst-andere-bedrag-dan-telefonisch-afgesproken-en-in-bevestiging-van-bestelling-484686#post866770

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Terdy, welkom! Zoals je hier kunt lezen is de gratis tv inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Daar kunnen we je dus helaas niet aan helpen! Wel vind ik het heel jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met onze diensten! Dat je een aanbod wilt, is één ding, maar je moet natuurlijk wel gewoon goed werkende diensten hebben. Heb je hier al eens contact met ons over gehad? Kan ik hierin misschien nog iets voor je betekenen? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Welke Experia Box gebruik je?

 

Mocht je toch nog eens willen kijken naar de mogelijkheden rondom jouw pakket, neem dan gerust nog eens contact op via 0800-0402. De Black Friday deals lopen nog 11 uur!

Badge

Beste @Terdy, welkom! Zoals je hier kunt lezen is de gratis tv inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Daar kunnen we je dus helaas niet aan helpen! Wel vind ik het heel jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met onze diensten! Dat je een aanbod wilt, is één ding, maar je moet natuurlijk wel gewoon goed werkende diensten hebben. Heb je hier al eens contact met ons over gehad? Kan ik hierin misschien nog iets voor je betekenen? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Welke Experia Box gebruik je?

 

Mocht je toch nog eens willen kijken naar de mogelijkheden rondom jouw pakket, neem dan gerust nog eens contact op via 0800-0402. De Black Friday deals lopen nog 11 uur!

mijn modem is eerste v10 en internet valt steeds uit moet regelmatig alles resetten 

dus troep wifi op zolder heb ik niet zodat zonnepanelen geen internet hebben 

mijn abbo zeg ik op ook van 2 gsm 

Badge +19

Tsja als het je echt voor de laagste prijs gaat kan je beter overstappen. Kwalitatief zal je er niet op vooruit gaan.  Verder is je reactie wel een beetje kort door de bocht.  Er zijn meer dan 2 miljoen mensen die een prima verbinding hebben dus dat moet bij jou ook lukken.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie aan onze kant niet meteen dat er iets niet in orde is, maar ik wil graag verder met je kijken of we het op kunnen lossen. Uit je privébericht maak ik op dat je daar niet per sé zin in hebt. Mocht dat wel het geval zijn, wil je dan eens het glasvezelkastje twee minuten stroomloos maken en de bekabeling tussen deze NTU en de V10 controleren? Ook kan je de wifi tuner eens doorlopen. Is je internet ook bekabeld slecht of alleen via wifi?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Badge

Geen intresse meer in kpn moet eerst abbo voor mijn gsm,s zoeken dan weg bij kpn 

Badge +19

Goedkoper zal je wel vinden maar beter niet!!