Beantwoord

GTA 5

Hallo mensen, Ik heb van de week GTA 5 gekocht en gedownload voor de pc bij een vriend van me maar toen ik thuis kwam en ik wou gta 5 spelen gaf hij zoals op de foto te zien is een error aan. Wij thuis hebben een kliksafe abonnement (helemaal hopeloos). Ik heb hiervan nog een topic gelezen op forum KPN dat gta 5 het niet deed maar er was niet echt een oplossing voor. is er iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 juli 2018, 14:12

Eigenlijk kan KPN niets voor je doen, aangezien je een abonnement via Kliksafe afneemt.

Eventueel kan je t e.e.a. omzeilen door een VPN naar een kennis/server te bouwen en op die manier GTA te doen.

Robin

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Eigenlijk kan KPN niets voor je doen, aangezien je een abonnement via Kliksafe afneemt.

Eventueel kan je t e.e.a. omzeilen door een VPN naar een kennis/server te bouwen en op die manier GTA te doen.

Robin
RobinFlikkema schreef:

Robin

RobinFlikkema schreef:

Robin

top bedankt het werkte alleen toen ik gta op starte zag ik dat ik gebanned ben voor een maand maar daar is niks tegen te doen.

Reageer