Beantwoord

H&M app en site werken niet meer via wifi na update. Wel via 4G.

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 6654 keer bekeken

Na een update aan de app van H&M eerder deze week werkt de app niet meer op mijn telefoon en de gewone site werkt niet via de wifi op mijn telefoon en desktop.
Op mijn werk kom ik via hun wifi netwerk wel op de site en app (op mijn telefoon).
H&M zegt dat het probleem niet bij hun ligt. Vreemd, want ik ervaar deze problemen niet op een andere site/app.
Ik heb de cache en cookies verwijderd. Ik heb het via andere browsers geprobeerd (explorer, chrome, firefox). Ik heb de experiabox herstart.
Op andere mobiele telefoons (nieuwe modellen) lopen we tegen hetzelfde probleem aan.
Kortom: de website lijkt geblokkeerd te worden wanneer je wifi gebruikt.
Ik weet niet hoe ik dit opgelost moet krijgen.

Ik krijg de volgende foutmeldingen:

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 April 2019, 19:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @RVWV. Welkom op het forum! Wat vreemd dat het niet lukt om deze app te gebruiken wanneer je verbonden bent met je eigen wifi netwerk. Ik heb zojuist zelf getest of de H&M-app werkt. Tijdens het testen waren er geen verbindingsproblemen (wifi). Ik zou je willen vragen om opnieuw contact op te nemen met H&M. Het kan zijn dat er sprake is van een ip-ban door H&M, of iig de partij die hun websitehosting regelt. Laat je mij weten of H&M het probleem heeft kunnen verhelpen? Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat je inmiddels weer gebruik kan maken van de H&M app. ☺️
Tot vandaag kon ik niet op de site en app.
Ik heb H&M jouw antwoord doorgestuurd en toen hebben ze de klacht wel serieus genomen en een ticket aangemaakt (12/4).
Ik heb daar niks meer op gehoord. Maar zojuist testte ik het even en zowaar: ik kan weer op de site via de desktop en op de app via mijn mobiele telefoon.
Helaas geen terugkoppeling ontvangen van H&M maar ik ben al lang blij dat het werkt.
Wel jammer dat ik zoveel moeite moest doen voordat zij serieus naar mijn klacht keken.
In ieder geval bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je inmiddels weer gebruik kan maken van de H&M app. Wel jammer dat ze dit niet teruggekoppeld hebben en dat je zoveel moeite moest doen voordat ze het echt in behandeling namen. Graag gedaan @RVWV! ☺️

Reageer