Beantwoord

H220N experiabox is warm en is bruin/geel verkleurd

  • 26 September 2019
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Hallo,

Mijn H220N experiabox is warm en is bruin/geel verkleurd. Lijkt mij niet de bedoeling en vind het mbt brandveiligheid ook niet helemaal prettig.
Kan deze ook vervangen worden?

Met vriendelijke groet,

Remon Koehorst
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 September 2019, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @rkoehorst
Dat is één van de bekende klachten die de Experia Boxen V7 (ZXV10 H220N) vaker vertonen.

Andere klachten kunnen zijn:
  1. Je hoort een hoge pieptoon
  2. Wifi problemen
Bel gratis met KPN via 0800-0402 (24x7) dan wordt die box direct omgeruild voor een recenter model.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @rkoehorst, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Mocht je nog niet gebeld hebben, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik ook een nieuwe voor je aanvragen 🙂.
Ha @rkoehorst, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Mocht je nog niet gebeld hebben, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik ook een nieuwe voor je aanvragen 🙂.

@Marcia_ Ik heb mijn profiel aangevuld! Ik had nog niet gebeld, dus als jij voor mij een nieuwe kunt aanvragen zou heel mooi zijn.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik stuur je nog even een privébericht voor de aflevering. Wil je daarop reageren? Dan regel ik een nieuwe Experiabox voor je.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je 'm inmiddels binnen? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Is inderdaad binnen, al geïnstalleerd en werkend. De oude weer retour gestuurd.
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Geen enkel probleem!