Beantwoord

H368N ipv H220N

• 28 mei 2015
  • 6 reacties
  • 393 keer bekeken

Reputatie 1
Beste KPN,

Ik heb van jullie een H220N modem gekregen. Maar nu heb ik van iemand anders het nieuwe type gekregen H368N V9 modem. Ik wou graag de V9 gebruiken i.p.v de H220N, omdat de V9 modem Gigabit LAn-poorten heeft.

Nu heb ik de V9 aangesloten, hij heeft het kort gedaan maar opeens na 10 minuten gingen alle indicatie lampjes uit. En het lampje van Broadband blijft maar knipperen maar ik krijg geen WAN verbinding met jullie netwerk. Als ik de H220N weer aansluit werkt alles gewoon weer normaal.

Nu is mijn vraag kun je zomaar een ander modem eraan hangen (zoals mijn voorbeeld een H368N).

Mvg,

Yordi

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door ymeijers1995 29 mei 2015, 20:46

Bedankt voor jullie moeite!

Maar ik heb het inmiddels gevonden. Iets heel simpels, namelijk de DSL kabel was defect. Zodra je aan de kabel kwam ging het broadband lampje even snel knipper en daarna weer langzaam.

Nieuwe DSL kabel gepakt en werkt nu perfect!

Mvg,

Yordi

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Het zou zo moeten zijn dat je de H368N gewoon kunt aansluiten.

Ik vind het wel apart dat deze er na 10 minuten mee ophoudt.

Welke firmware versie draait die H368N?

Je kunt dit bekijken door de H368N gewoon losgekoppeld aan te zetten en via wifi met de H368N verbinding te maken.

Je hebt dan even geen Internet, maar je kunt wel op http://192.168.2.254 de beheerschermen van de H368N benaderen.

Reputatie 7
Die V9 draait inderdaad de meest recentie firmware en het zou eigenlijk geen probleem mogen zijn deze V9 bij jou te gebruiken.

Geef hem anders eens een factory reset zonder dat je hem aangesloten hebt op het netwerk.

Reputatie 1
Beste Robin,

Resetten heb ik ook al gedaan. 

Zelf zat ik te denken dat de modems gecodeerd zijn door KPN. Zodat je niet zomaar een ander KPN experiabox kan aansluiten.

mvg,

Yordi

Reputatie 1
 Dit is de firmware wat erop staat, als ik bij WLAN kijk en dan bij public WiFi staat er enable KPN fon. Dus het lijkt erop dat KPN zijn firmware erop heeft gezet.

https://

Reputatie 1
Bedankt voor jullie moeite!

Maar ik heb het inmiddels gevonden. Iets heel simpels, namelijk de DSL kabel was defect. Zodra je aan de kabel kwam ging het broadband lampje even snel knipper en daarna weer langzaam.

Nieuwe DSL kabel gepakt en werkt nu perfect!

Mvg,

Yordi

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik dacht dat je elke (KPN) modem kon aansluiten wanneer je wou. Misschien dat u de H369N even moet resetten?

Robin

Reageer