Beantwoord

Haal maar 12Mbit/s met een abonnement van 100Mbit/s

  • 23 March 2019
  • 3 reacties
  • 322 keer bekeken

Pas klant van KPN (kom van Ziggo), heb een abonnement van 100 mb maar krijg maar max. 12mb. Bellen naar de klantenservice levert niets op, ze verwijzen naar de opdrachtbevestiging waar in staat dat ik max 11mb kan krijgen! Heeft iemand zoiets eerder gehoord en ik vraag mij af waarom de KPN 100 verkoopt terwijl ze weten dat er maar 12 geleverd kan worden. Zou graag mijn abonnement willen opzeggen maar daar trappen ze niet in. Gewoon het jaarabonnement uitzitten. Ook een wijziging van het abonnement naar een 20mb abonnement wordt ook niet eens aangeboden. Jammer dat ik door mijn verhuizing niet bij Ziggo kon blijven, zij leveren niet in mijn nieuwe woonplaats.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door JB22_ 23 March 2019, 18:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je bij afsluiten van je pakket wel gekeken naar de mogelijkheden wat op jou adres haalbaar is?

Bij KPN wordt er een ‘tot’ snelheid aangegeven dit heeft te maken met de afstand tot aan de wijkcentrale.


Ook staat er de te verwachten snelheid in je orderbevestiging. Had je deze gelezen, dan had je je nog kunnen bedenken als je nog in je 14 dagen zichttermijn zat.

Mocht je echt in een buitengebied zijn gaan wonen, misschien is Dit dan nog iets.


Wat zegt Fourstack qua mogelijkheden op jou adres?
Reputatie 5
Badge +6
Gelukkig heeft KPN aangegeven dat nog dit jaar haar hele adsl netwerk omgezet zal zijn Nasr vdsl of vdsl+

Die 100mb en 200mb komt er dus aan. Mogelijk dat er al extra kasten geplaatst zijn bij je in de wijk.

Wij hebben het nu inmiddels een half jaar en daarvoor had ik maar 16 mb wat overigens meer dan genoeg was voor een gemiddeld gezin.

Het mooie is dat je daarna naar elke concurrent kan overstappen. Hoewel we qua internet en tv dik tevreden zijn gaan wij naar een concollega met wat meer variatie mogelijkheden bij tv en dus goedkoper. Even uitproberen!

Voa de site van @RobinFlikkema https://vvdsl.robinflikkema.nl/ kun je zien of ze in je omgeving al begonnen zijn. Hier staan namelijk de meeste straat en wijkkasten op en elke kast kun je aanklikken en zien wat de snelheden zijn. Op Fourstack zie je of de upgrade de komende twee manden in de planning staat. Wat nog steeds geen garantie geeft want het wordt vaak uitgesteld.

Ben je wat geholpen?
Reputatie 7
Badge +19
Pas klant van KPN (kom van Ziggo), heb een abonnement van 100 mb maar krijg maar max. 12mb. Bellen naar de klantenservice levert niets op, ze verwijzen naar de opdrachtbevestiging waar in staat dat ik max 11mb kan krijgen! Heeft iemand zoiets eerder gehoord en ik vraag mij af waarom de KPN 100 verkoopt terwijl ze weten dat er maar 12 geleverd kan worden. Zou graag mijn abonnement willen opzeggen maar daar trappen ze niet in. Gewoon het jaarabonnement uitzitten. Ook een wijziging van het abonnement naar een 20mb abonnement wordt ook niet eens aangeboden. Jammer dat ik door mijn verhuizing niet bij Ziggo kon blijven, zij leveren niet in mijn nieuwe woonplaats.

Goedemiddag @Kees R, Welkom op het forum. Ik lees dat je had begrepen dat je 100Mbit/s kon halen met jouw nieuwe abonnement, maar dat je maar 12Mbit/s op jouw adres kunt krijgen. Dit is natuurlijk een erg groot verschil waar je niet op gerekend had. JeroenB22 heeft al toegelicht hoe het zit. Op onze website en de orderbevestiging geven we de haalbare snelheid op jouw adres aan. Had je dit ook gecontroleerd? Ook ik kan er niet voor zorgen dat je 100mbit/s of 20mbit/s geleverd krijgt op jouw adres, maar hoop dat je nog iets aan het bericht van Dennisk76 hebt gehad. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?

Reageer