Beantwoord

Haalbare Snelheid KPN adsl

• 15 april 2015
  • 4 reacties
  • 11505 keer bekeken

Beste,

Waar kan ik een goede postcode check vinden wat mijn haalbare snelheid is met KPN adsl? Gezien ik graag wil overstappen omdat ik ziggo helemaal beu ben met haar wan-praktijken.

Kan iemand mij vertellen wat de verwachtte haalbare snelheid is op mijn adres en of er een upgrade van de wijkkasten gepland staat ?

4661CA **

Bedankt !

Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Koen_1 17 april 2015, 14:15

Goedemiddag Galaxis,

Welkom op het forum!

Naast via de eerder genoemde link kun je ook hier de maximaal haalbare snelheid op je adres zien! Als er een upgrade gepland staat, wordt daar ook aangegeven wanneer die plaats gaat vinden, en wat de nieuwe maximaal haalbare snelheid na de upgrade zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Galaxis,

Welkom op het forum!

Naast via de eerder genoemde link kun je ook hier de maximaal haalbare snelheid op je adres zien! Als er een upgrade gepland staat, wordt daar ook aangegeven wanneer die plaats gaat vinden, en wat de nieuwe maximaal haalbare snelheid na de upgrade zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Vreemd, ik kan die link in de posting van zonder problemen openen. Je moet daarmee op deze site terrechtkomen. En daar kun je dan zien wat momenteel haalbaar is en of er op afzienbare termijn nog upgrades gepland staan.

Top!

De link in je berichtje kan ik niet openen, ik krijg de volgende melding : 

Access is not allowed from your regionVolgens de KPN klantenservice kan ik niet hoger krijgen dan 30mbit. Hopelijk komt er snel 80Mbit beschikbaar zodat ik weg kan bij ziggo.

Reputatie 3
Badge +1
http://netco.fpi-info.fourstack.nl/ is de check van KPN zelf. 🙂 Volgens mij is er op jouw postcode recentelijk een nieuwe wijkkast gezet, waardoor hogere snelheden te halen zijn. De 200mbps van Ziggo biedt KPN helaas niet aan.

Reageer