Beantwoord

Hackers en rare foto?

  • 22 February 2021
  • 6 reacties
  • 184 keer bekeken

Afgelopen week kreeg ik een foto van mijn Experia box 10 van een onbekend persoon op mijn zakelijke telefoon. Ik heb  de laatste tijd al een vermoeden dat iemand mee leest zowel op lap-top als mijn telefoons.  Wie heeft advies

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2021, 08:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Begrijp ik het goed? “Een foto” als in; je kreeg op je telefoon (hoe? E-mail? Whatsapp?) een plaatje te zien van je eigen Experiabox? Dat kan natuurlijk alleen als iemand fysiek met een fototoestel of smartphone in je huis is geweest. Of bedoel je dat niet?

Als je je zorgen maakt in ieder geval je WiFi wachtwoord even wijzigen.

Als op die foto dezelfde streepjescodes, WiFi SSID/wachtwoord te zien is als op je eigen echte fysieke ExperiaBox, dan in ieder geval je WiFi wachtwoord veranderen.

Reputatie 7
Badge +24

Bedoel je deze foto? 

 

Inmiddels heb ik mijn wachtwoord aan gepast, het is een vreemde situatie. Morgen verder zelf met Kpn

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben meer benieuwd naar de foto die je hebt ontvangen. Zou je die hier willen plaatsen? Uiteraard zonder gevoelige gegevens. 

Inmiddels is het opgelost