Vraag

Haperend beeld op tv boven

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Goedenavond 

Wij hebben boven en beneden tv en internet via de experia box nu wil het dat op de boven verdieping de tv constant hapert  tot onze grote ergernis !

Er is een monteur van jullie geweest enige tijd geleden die heeft alles aangesloten ,boven blijft het prut

dus had ik op aanraden van jullie helpdesk er van die zwarte wifi versterkers van jullie tussen gezet ,maar als ik die er tussen heb gaat het beneden ook haperen ?? Ook geeft mijn meting door jullie tool aan dat mijn internet snelheid maar 10mb is ik vind dit erg laag voor wat ik betaal hoe kan dit?

En hoe kan ik mijn internet snelheid naar 50/55 mbs verhogen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Is de ontvanger boven bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jojo51 Welkom op het KPN Forum en goed dat je dit hier meldt. Dat haperende beeld kan door verschillende zaken worden veroorzaakt. Wat ik eerst van je wil weten is wat Joep je al vraagt: hoe heb je het één en ander aangesloten. Wat voor een apparaten gebruik je: een draadloze verbindingsset wellicht? Als je deze gebruikt: met welke kleur branden de lampjes dan? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?