Beantwoord

Harman Kardon Garantie

  • 12 January 2019
  • 3 reacties
  • 614 keer bekeken

Afgelopen week de Harman Kardon Onyx 4 ontvangen, top natuurlijk! Alleen kwam er met de levering geen bon etc waarmee ik in de toekomst eventueel garantie kan claimen.
Kunnen jullie mij hier verder over informeren? Ga ik ondertussen genieten van het geluid.

Groet R.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi RJ0492, welkom op het forum. Een bon heb je in dit geval niet nodig. Zie hieronder.

Mocht blijken dat de geleverde speaker mankementen vertoont, dan kun je je tot Harman/Kardon wenden. Dit kan dit via de website https://www.harmankardon.nl/support-knowledgebase.html of bellen met de klantenservice via telefoonnummer: 020 563 0800.

Weet je zo voldoende?
Top, dank je!
Reputatie 7
Badge +24
Top, dank je!

Uiteraard graag gedaan. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.