Beantwoord

harman kardon speaker

  • 15 februari 2019
  • 13 reacties
  • 143 keer bekeken

ik heb een vraag over mij speaker die al in bestelling lig vanaf december ik heb al meerdereemail gestuurt maar krijg maar geen antwoord terug ik vind dit niet klant vriendelijk ik weet niet eens of ik er voor in aanmerking kom helemaal niets hoor ik
icon

Beste antwoord door toon van nijnatten 28 februari 2019, 13:54

ik heb zojuist die harman cardon speaker binnen gehad ik wilde jullie van harte bedanken voor al die hulp die jullie voor mij gedaan hebben toppy en een fijn wekend allemaal
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Toon, welkom terug! Begrijp ik goed dat je wilt weten of en wanneer je de Harman Kardon speaker gaat ontvangen? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en het me even laat weten wanneer je dit gedaan hebt, dan zoek ik dit graag voor je uit.
***

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +29
Bedankt! Ik zie dat er ook al een klacht in was gediend. Daaruit is voorgekomen dat er een verzoek wordt ingediend om je op de lijst te zetten. Ook zie ik dat er nog contact met je opgenomen wordt. Ik ga er dus vanuit dat het afgehandeld wordt. Als ik toch nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
ik heb all mij emails nagekeken maar ik kan helaas niets meer vinden over die harman carbon speaker
ik ben enkele emails kwijt ook van mij factuur van kpn ik ben 5 weken weg geweest op vacantie dus van daar wat nu betrefd die harman carbon speaker
Reputatie 7
Badge +29
Is er dan inmiddels nog contact met je opgenomen hierover? Of nog beter: heb je de speaker al binnen?
nee er is geen contackt meer opgenomen met mij naar dat laaste gesprek via de telefoon
en ik heb ook de speaker niet binnen
dit is de email die ik toen gestuurt heb en als antwoord terug gehad
want ik heb hem toch nog gevonden die mail deze is van 30-11-2018
maar die ik gestuurt had was een paar dagen eerder voor ik deze melding kreeg van kpn



-------Oorspronkelijk bericht-------

Van:KPN
Datum: 30-11-2018 22:10:24
Aan:**
Onderwerp: Bedankt! We hebben jouw aanvraag voor de Harman Kardon speaker ontvangen.

We gaan direct aan de slag. https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=dStOk34_kuAahiuCgBwANsR6H2Fp4ZCcC1vRn%2B5B9ovASPF7BO3Ey3s0QiWEwrmagwe%2BMjW5CYeIrTAuIimZDj9sd8[img]https://marketing.kpn.com/images/KPN/Template/header-logo.png[/img][img]https://marketing.kpn.com/images/KPN/Template/icon-new-window.png[/img] Bekijk in de browser.
[img]https://marketing.kpn.com/images/KPN/CM/9570/header-harman-wit.jpg[/img]

Bedankt voor jouw aanvraag.

We gaan direct aan de slag. Eerst even dubbel-checken of jij voldoet aan de actievoorwaarden. Je ontvangt van ons zo snel mogelijk bericht hierover per e-mail. We doen ons uiterste best om dit binnen 4 weken te doen. Houd je mailbox dus goed in de gaten.


Reputatie 7
Badge +29
Heel goed. Ik zie dat er nog contact opgenomen gaat worden met je, naar verwachting deze of begin volgende week. Wacht het toch nog even af, maar ik verwacht dat het gewoon in orde komt.
Reputatie 7
Badge +29
Hoe staat het ervoor? Heb je 'm inmiddels binnen? En is er nog contact met je opgenomen?
nee tot heden nog niets binnen en niemand heeft er meer gebeld ik vind dat maar vreemd dat ze niet bellen en dat als een goede klant met 3 abonnementen
Reputatie 7
Badge +29
Dat is inderdaad vreemd. Ik zie dat de klacht geparkeerd is tot 8 maart, dat duurt wel erg lang. Ik vraag de betreffende collega of deze de klacht weer eerder in behandeling kan nemen en hou je op de hoogte.
ik heb zojuist die harman cardon speaker binnen gehad ik wilde jullie van harte bedanken voor al die hulp die jullie voor mij gedaan hebben toppy en een fijn wekend allemaal
Reputatie 7
Badge +29
Wat fijn! Heel veel plezier ervan 🙂

Reageer