Beantwoord

Heb een herinnering maar geen factuur ontvangen

  • 13 September 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Heb alleen herinnering factuur ontvangen maar geen factuur per mail of per post niet
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 October 2019, 21:59

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Op welke manier heb je deze ontvangen? Per mail? Weet je zeker dat de faktuur echt van kpn is en geen spam? Kijk even in mijnkpn voor je fakturen.
Reputatie 7
Badge +28
Het kan zomaar zijn dat die e-mail in jouw Spam-box is beland.
Je kunt jouw facturen van de afgelopen maanden ook terugvinden via Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Tegelijk gepost met @Joep1965 ... ☺️

Mijn KPN zal uitwijzen of de mail Spam is of dat de originele mail juist niet op de normale manier bij jou is aangekomen.

Laat je even weten of het gelukt is via MijnKPN?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @vcox2705 Je kunt inderdaad altijd in MijnKPN kijken. En de spamfolder checken is sowieso verstandig. Ik hoor het graag als je er nog vragen over hebt!
Reputatie 7
Er zijn zo te lezen heel veel abonnees die deze maand geen factuur via de mail hebben ontvangen. Ook ik behoor tot die groep dus nu maar hopen dat er ook niets afgeschreven gaat worden. 😉
Reputatie 7
Badge +28
@vcox2705

De kans is groot dat je deze maand wel weer een factuur gaat ontvangen. De bug is ontdekt. Er ging iets mis met e-mailadressen met een leesteken er in. Dat kan bv ook een punt zijn.

Reageer