Beantwoord

Hebben alle winkels mijn gegevens

  • 9 April 2021
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Goeiemiddag,

ik had even een vraagje. Wij gaan altijd naar de KPN winkel in Barendrecht. Daar staan wij ook in het systeem. Nu wil ik even voor een telefoon gaan kijken alleen zijn de plekken in Barendrecht allemaal bezet, dus had ik te denken om naar een andere KPN winkel te gaan. Alleen mijn vraag is of ik dan ook bij alle andere KPN winkels in het systeem staat of alleen in de winkel van Barendrecht?

icon

Beste antwoord door PeterG 9 April 2021, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het is 1 centraal computersysteem bij KPN. Ik neem aan dat dat je antwoord geeft.

Overigens kon de “onafhankelijke” telefoonwinkel hier in het dorp ook m'n kpn-gegevens inzien na inloggen. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Marjolein kleinjan, we gebruiken een centraal systeem zoals Peter al zegt. Als de winkel iets noteert bij jouw abonnement is het voor mij ook te zien, en als ik iets zou doen kunnen zij het ook zien. Alle KPN winkels hebben toegang tot dat systeem, als er in jouw woonplaats geen beschikbaar tijdstip is kan je gerust naar een andere KPNwinkel gaan als daar nog wel een plekje is.