Beantwoord

Heel vaak traag internet 's nachts

  • 29 June 2020
  • 4 reacties
  • 298 keer bekeken

Badge

Het is voor 2am. Het werd hier weer ineens supertraag. Ik kon niet eens de speedtest fatsoenlijk openen. Uiteindenlijk toch kunnen starten en gaf 5 mbit/s aan terwijl we hier 30 kunnen halen.
Het voelde wel een stuk trager dan die 5 want een nieuwe pagina openen ging echt megatraag.
De traag internet servicetool gaf aan “Door een technische storing kunnen wij u helaas nu niet verder helpen, probeer het op een later tijdstip nogmaals”.
Volgens mij gaat er de laatste weken iets niet helemaal goed zonder dat dit gemeld wordt bij storingsoverzichten.
Mobiel was een paar dagen geleden ook al mis. Ik zag een piek bij pinbetaling storing op allestoringen.nl maar nergens een concrete aanwijzing. Nu snap ik dat er veel met 5G gaande is, dus mobiel kan ik nog snappen. Maar bedraad?
Ik wil echt zo snel mogelijk glasvezel. Kabel ligt er al een tijdje. Maar ik denk dat er eerst nog een kastje geplaatst moet worden...

 
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 July 2020, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @darkfader : Heb je toen dit gebeurde, de snelheid ook bedraad gemeten?

Badge

Ik werk alleen maar bedraad. En ja. 5 mbit/s. Was lastig om er te komen.
Hij was nu weer even traag om 1:10 ongeveer. Lijkt nu weer goed te zijn. Het is heel irritant want kan zowat geen pagina openen.

Excuus. Jouw laatste berichtje heb ik helaas gemist. Speelt dit probleem nog steeds?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.