Ik ben al jaren KPN klant,Als je de producten hebt is het netwerk goed.Alleen Administratief/Communicatietief word ik vanaf overgang van de diggitenne kastjes al vanaf Internet kastje via diggitenekastje naar de muur gestuurd.
Ik had voor de omgang van de digitenne kastjes koop kastjes en 3 pasjes.Toen kwamen de nieuwe kastjes want met de oude kastjes zou beeld er mee op gaan houden.Bij KPN betaalde je 18€ voor digitenne maar bij Telfort 5€ per kastje dus ik 3 kastjes bij Telfort besteld.van deze 3 door omstandigheden 1 in gebruik genomen.In Augustus raakt dit kastje defect door wss blikseminslag op antenne.waarop ik kpn bel om een van mij niet gebruikte kastjes te activeren.Dit bleek niet mogelijk want er stond maar 1 kastje geregistreerd op mijn abbonement er kon wel 1 nieuw kastje worden opgestuurd .Dus okay ik heb hier nog 2 kastjes maar nee we sturen een nieuwe logisch?Omdat ik op een recreatiepark woon waar alleen post bezorgd kan worden heb ik gevraagd dit kastje naar een post nl punt te sturen dit is nooit aangekomen?.wegens drukte verhuizing heb ik dit op zn beloop gelaten ik had nog mogelijkheden tv via mn mobiel van andere providers via mm chromecast te streamen.Echter blijft vreemd dat wss mn Abo van digitenne op KPN is blijven staan niet via Telfort met 3 aangevraagde kastjes.als bekend is dat het beeld gaat verdwijnen meegenomen dat Telfort dochter onderneming is van,Als ik nieuw telefoonabo neem is ook geregeld dat oude stopt.
Gelukkig werd ik in November door KPN gebeld of ik intresse had om mijn internet zakelijk te zetten met een internet hussel abo snelheid van 50 mbs.Ik de dame in kwestie uitgelegd dat ik al modem met buitengebied via telefoonlijn en dat snelheid max 10 mbs is,Dit was volgens de dame geen probleem ik zou een huwai kastje met soort van 4g internet met een simkaartje en zou ik ook vaste telefoonlijn af zijn en met deze snelheid kon ik ITV krijgen.Affijn nieuwe overeenkomst gekregen getekend ik zou de nieuwe apparatuur op korte termijn ontvangen er waren nog wat gegevens nodig dit zou geregeld worden door de stagiaire maar bij vragen problemen was ze nog in de buurt.Ik dacht mooi alles opgelost.Echter komt mijn apparatuur nog steeds niet binnen,is mijn abo al ingegaan met 3 maanden korting die ik dus al kwijt ben omdat ik er nog geen gebruik van kan maken,mij al gevraagd wordt oude apparatuur terug te sturen modem en diggitenekastje.Na meermaals telefonisch contact waarbij gezegd wordt u apparatuur komt en waar ik van kastje naar muur wordt gestuurd en vervolgens nog niks krijg.En in chats waar verbindingen verbroken worden.Het nu maar is hier geprobeerd ik hoop dat dit nog waargenomen kan worden voor door omzetting mijn modem internetverbinding weg valt.
Mvg Mark