Beantwoord

Help. Zeer traag 'snel internet buitengebied'

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Wegens een vergissing zou bij mij het abonnement gewijzigd worden en daarom de optie 'snel internet buitengebied' komen te vervallen. Ik heb daarover gebeld en mijn zogenaamde 'nieuwe' abonnement zou men laten vervallen en ik zou geen problemen ondervinden.

Allereerst is het IP adres gewijzigd.

De snelheid was voorheen vaak over de 40.00 en nu om en nabij de 3.00 - 3.90 !!! Ik dacht dat iets verkeerd zou zijn gegaan met de 'wijziging' of 'het vervallen' van mijn abonnement en dat mijn 'snelle internet buitengebied' toch zou zijn vervallen.

Ik heb hierover weer gebeld met de KPN maar volgens die mevrouw was er niets fout en zou ik ook nog steeds bezitten over 'snel internet buitengebied'.

Zie uitslagen onderstaande speedtest. Wat kan er loos zijn?


[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/7aadac10-15c8-4cfb-aad0-566614863b66.png[/img]
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 February 2019, 14:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @AmberMagnolia, Welkom op het forum. Aan de hand van je gegevens zie ik dat dit probleem al is opgepakt door één van mijn collega's en dat er contact met je is geweest. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik graag van je.
@Marina_ Het probleem is inderdaad opgepakt door je collega. 👍🏽

Reageer