Herhaaldelijk wireless Key op smart tv invoeren

• 3 maart 2015
  • 5 reacties
  • 3462 keer bekeken

Voor een draadloze verbinding met internet op mijn smart tv moet ik een Wireless Key invoeren. Dit moet ik herhalen bij elke keer dat ik een verbinding met internet maak. Wat moet ik doen om de sleutel niet steeds opnieuw te moeten invoeren zoals het geval ik met mijn laptop op dezelfde locatie?

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

5 reacties

Hallo Pauladank,

Welkom op het forum! Lastig dat je herhaaldelijk de draadloze netwerksleutel in moet voeren bij je SmartTV. Het lijkt er op dat je SmartTV de netwerksleutel niet automatisch onthoudt. Omdat andere apparaten wel verbinding maken en de netwerksleutel onthouden ligt het denk ik aan de SmartTV.

Om dit op te lossen kun je het volgende proberen: vanuit het menu van de SmartTV kun je onder de netwerkinstellingen je Wi-Fi netwerk kiezen, de netwerksleutel invoeren en de optie Netwerk(sleutel) onthouden aanvinken. 

Zie je de optie niet terug bij je SmartTV? Dan is het een goed idee de software van je SmartTV te updaten. Als geen van deze opties het probleem oplost kun je contact opnemen met de producent van de televisie, misschien dat het probleem daar bekend is.

Succes!

Reputatie 5
Badge +8
Toevallig een Philips tv?

Hoi, Ik heb hetzelfde probleem en het ligt niet aan de tv. Iemand?
Reputatie 7
Badge +30
Waarom ligt het niet aan de TV?
Hoi, Ik heb hetzelfde probleem en het ligt niet aan de tv. Iemand? probleem opgelost

Reageer