Beantwoord

Herinnering: Terugsturen apparatuur, dit heb ik al gedaan

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Herinnering: Terugsturen apparatuur

Ik ontving vandaag een herinnering e-mail om apparatuur terug te sturen te weten:

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

 

2x TV ontvanger

KPN Experia Box

 

Ik heb in totaal 4 dozen terug gestuurd afgelopen periode, waaronder bovengenoemde. en 1 KPN experia mediabox (die defect was op onze oude adres, wij zijn onlangs verhuisd) moest ik toen terug geven aan de koerierdienst de de nieuwe experia media box kwam brengen. Ik heb ontvangstbewijzen van de 4 zendingen. In de dozen van de in totaal 4 zendingen heb ik ook notities ingestopt ter toelichting. Waar kan ik mijn verzendbewijzen, indien nodig, uploaden?

Hoe lossen wij dit op? Mvgr, Laura den Hartog

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 October 2021, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Laura2 de verzendbewijzen zeer goed bewaren en de reactie van een moderator afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Laura2, zou je jouw profiel invullen? Dan noteer ik in onze administratie dat jij reeds alle apparatuur retour hebt gestuurd. Verder kun je communicatie hierover negeren. 

dankjewel. profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Laura2, staat nu bij ons goed genoteerd. Mocht je nog verzoeken krijgen om apparatuur retour te sturen, kun je deze negeren. 

hartelijk bedankt.