Beantwoord

Het lampje 'glas' brand niet op mijn NT

  • 13 June 2021
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedenavond,

 

Afgelopen vrijdag heb ik thuis een nieuwe Groepenkast geplaats bij mij thuis en de kast een beetje opgeruimd. de spanning is toen overal van af geweest.

Ik was rond 15:00 klaar en heb na mijn weten daarna nog internet gehad dacht ik. mijn vrouw klaagde savonds toen zij uit haar werk kwam dat zij geen internet had op de wifi.

 

Nu heb ik bekabeld ook geen internetof tv en brand het lampje rood op mijn experiabox V10a.

Ik heb de nt al gereset door nogmaals spanningsloos te maken en mijn modem ook.

Het viel mij op dat het lampje bij 'glas’ niet brand de andere 2 wel. 

er is dus wel verbinding met het modem maar geen binnenkomend glas lijkt het …

 

Wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet,

R van den bout

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 June 2021, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Rody van den Bout, dat ziet er inderdaad uit als geen signaal. Handigst is dan als wij even meekijken. Kortste klap daarin is om te bellen (0800-0402, gratis) maar natuurlijk mag het ook via het forum. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Dan komen we er zo snel mogelijk bij je op terug. 

Goedemiddag,

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Zouden jullie alvast en kijkje kunnen nemen?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag,

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Zouden jullie alvast en kijkje kunnen nemen?

Jazeker, ik heb ze erbij gepakt! Ik heb een meting gedaan en zie precies wat je aangeeft, op de een of andere manier komt er geen signaal binnen. Daarom heb ik een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar de Technische Dienst. Zij onderzoeken dit en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op, ik verwacht dat dat binnen 24 uur gebeurt. Daarnaast heb ik ook een gratis extra databundel aangezet op je mobiele nummer, zodat je extra data hebt nu de verbinding het niet doet. 

Hou je ons op de hoogte van hoe het verder verloopt?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Rody van den Bout, we hebben niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Anders weet je ons hier te vinden.