Beantwoord

Hetnet mail instellen op ipad

• 7 december 2014
  • 4 reacties
  • 33866 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo,
Ik probeer het net mail in te stellen op min Ipad. Maar ik kan alleen mail versturen en niet verzenden. Foutmeliding is relay server werkt niet.
Heb het hele forum al nagekeken, maar vind nergens een antwoord dat werkt. Help, is namelijk behoorlijk irritant.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Joran 8 december 2014, 19:51

Dag Jvw,

Als uitgaande mailserver kun je inderdaad mail.kpnmail.nl gebruiken. Maak je wel gebruik van een KPN internetverbinding? Als je via een ander provider internet dien je de uitgaande mailserver van die provider te gebruiken. De KPN mailserver staat alleen verkeer toe van een KPN aansluiting. Op deze pagina staan de instellingen voor de iPad in iets meer detail, ik hoop dat het helpt!

Joran
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
zie http://www.kpn.com/zakelijk/internet/zakelijk-internet/service/instelling-en-gebruik/instellen-e-mail-en-website.htm

Dank voor het meedenken!
Nog even 1 vraag. Ik moet dus een kpnserver gebruiken ipv hetnet?
Reputatie 7
Badge +28
Dag Jvw,

Als uitgaande mailserver kun je inderdaad mail.kpnmail.nl gebruiken. Maak je wel gebruik van een KPN internetverbinding? Als je via een ander provider internet dien je de uitgaande mailserver van die provider te gebruiken. De KPN mailserver staat alleen verkeer toe van een KPN aansluiting. Op deze pagina staan de instellingen voor de iPad in iets meer detail, ik hoop dat het helpt!

Joran
Dank voor de duidelijke uitleg. Ik heb xs4all en probeer mijn oude ipad te installeren voor mijn schoonvader. Dus het zal aan het netwerk liggen. Ga binnenkort bij hem thuis proberen. Betekent ditbookndat hij altijd alleen maar thuis op zijn KPN netwerk kan mailen? Zou wel heel erg onhandig zijn namelijk. Thx

Reageer