Beantwoord

Hinderlijk tik-geluid V10

  • 30 November 2020
  • 11 reacties
  • 242 keer bekeken

Wij hebben het hetzelfde probleem na aanpassing naar kpn hussel abbo. 

Stoort ons erg.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 5 December 2020, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

In ieder geval heeft Hussel er niets mee te maken. Maar blijven de lampjes gewoon groen branden?

Tv bekabeld, en rest via WiFi.  Geluid nooit eerder gehad is de laatste zes weken sterk hoorbaar. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mart64! Welkom hier. Bedankt voor je vraag. Het modem hoort geen (tikkend) geluid te maken! Er zit vermoedelijk niets anders op dan het modem om te wisselen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedenavond,  de gegevens zijn ingevuld.

Wat is de volgende stap. 

Gr @Mart64 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat het modem nog niet een harde reset heeft gehad de afgelopen tijd. Zou je dit eens willen uitvoeren? Hierbij worden de instellingen natuurlijk wel teruggezet naar de fabrieksinstellingen. 
Als je dit gedaan hebt, ben ik benieuwd of het modem nog steeds tikt. Zo ja, dan zit er niets anders op dan vervangen! 

Hallo Lisa, na de harde reset blijft de modem tikken. 

Graag vernemen wij wanneer de modem vervangen word/opgestuurd.

 

Groet martien 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het testen! Ik heb het verzoek ingediend. Maandag of dinsdag wordt het modem toegestuurd. Zodra dit is gebeurd, ontvang je een mail met de details over de levering. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat het nieuwe modem op 7 december naar je toe is gestuurd. Ik ga ervan uit dat het omruilen gelukt is en dat jullie in alle stilte gebruik kunnen maken van onze diensten. Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!:blush:

Goedemiddag,  welke modem moet ik gebruiken.  Vind  het vreemd dat ik er twee krijg. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Heb je twee ontvangen? Dan is er iets mis gegaan bij het verzenden. Heb je twee dezelfde modems ontvangen? Wat mij betreft mag je zelf kiezen welke te gebruiken. :blush:

@Lisa 

Vreemd dat ik er twee ontvangen heb, 

Wanneer komen  jullie die ophalen. 

Sinds de nieuwe modem doet de ontvanger slecht, reageert ook na een harde reset .

Volgens mij klopt het hussel abonnement niet goed. 

Een  kennis heeft bij een nieuw hussel abonnement en nieuwe modem en ontvanger toegestuurd gekregen.

Gr Martien Schelle