Beantwoord

hinderlijk tikgeluid Experiabox V10

  • 12 July 2019
  • 4 reacties
  • 525 keer bekeken

Vorige maand heeft een KPNmonteur mijn oude experiabox vervangen door Experia Box v10. Al snel gaf de box onregelmatige tikgeluiden, soms snelle korte en dan weer harde. Tamelijk indringens. Ik heb de herstelknop al een keer gebruikt, maar dat maakt geen verschil. Graag een tip.
icon

Beste antwoord door Hsd 12 July 2019, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Het is niet normaal dat hij tikgeluiden geeft. Dat duidt op een of ander defect. Ik zou hem omruilen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Boleet, De V10 hoort geen tik geluiden te geven. Erg irritant lijkt me dat. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ruilen we het modem om voor een andere.
Reputatie 7
Badge +19
@Boleet, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!
Dat klopt, het geluid kwam niet van de experiabox maar bleek de rookmelder. Ik had het topic daarom verwijderd, maar dat is kennelijk niet voldoende. Wel bedankt voor de respons!