Beantwoord

Hoe belazer je oude mensen

  • 23 November 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Ben erg ontevreden over kpn   bel je voor een nieuwe afstand bediening tv  zit later aan een duurder pakket   wat gebeurde er dinsdag morgen belde ik voor nieuwe (gLas vezel ) afstand bediening tv zover ging het goed toen begon de dame van kpn over mijn pakket was verouderd betaalde te feel  ik gaf die verse malen aan dat dat wilde houden zat eurosport 1 en 2 in daar kijk ik veel na ne in het nieuwen ook en ik was goed koper uit en de anderen zenders die ik hat ook toen heb ik ja gezegd  de volgen dag gekeken of het klopte ja hoor eurosport 2 was weg ook zender 113  ben weer gaan bellen gevraag oude zender pakket terug dat kon niet   wel nieuwe E 2 .  DUURDER  maar gedaan  en nu achter af heb ik me oud pakket terug   wand ik heb geen zenders er bij of zo

JA WAT IK BEGREEP HEB IK NU EEN JAAR KONTRACT   ZO GAAT KPN OM MET KLANTEN   

 

           

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 November 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @valentinorossy . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling. Wij zijn er niet bij gebaat als jij ontevreden bent. Ik maak uit het verhaal op dat de collega jou een goedkoper alternatief wilde bieden en dat je toen ja hebt gezegd? Je mist nu ook zenders? 

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten. Je weet mij te vinden!