Beantwoord

Hoe bestel ik een nieuwe Experia Box?

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

ik heb een probleem met stroomkabel/ingang van de modem.. valt telkens uit/stroom weg.

hoe kan ik een nieuwe experia box bestellen?

mvg,

Arjan
icon

Beste antwoord door arjan neede 12 March 2019, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgenArjan wel kom op het forum. Er zal wel iemand van de wecar mede werkers hier op in gaan. Of bellen 0800 04 02 gratis. Die kunnen u ook verder helpen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @arjan neede, welkom! Heb je inmiddels contact gehad met ons? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik ben ook benieuwd of de kabel nu defect is of echt de uitgang van het modem.
dank marcia,

is geregeld, telefonisch contact gehad en krijg nieuwe toegestuurd.. ziet er naar uit dat uitgang (eigenlijk ingang) van modem defect was..
Reputatie 7
Badge +30
Ah top! Hopelijk is het daarmee opgelost. Als we verder nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!