Beantwoord

Hoe dien ik een klacht in?

  • 22 juni 2018
  • 5 reacties
  • 18061 keer bekeken

Hoe kun je op een goede manier rechtstreeks in contact komen met een manager om een klacht neer te leggen over een gesprek met een medewerker? Ik vind het raar om eerst een telefonist te moeten bellen of er mee te chatten om dit te vragen, waarbij je maar mag hopen dat je "hogerop" komt (wat vanmiddag door de betreffende telefonist geweigerd werd). Het zit me hoog, dus mail vind ik prettiger. maar die mogelijkheid wordt niet geboden.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door gjtm 23 juni 2018, 01:53

Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Dank je, dan zal ik toch die methode maar eens uitproberen
Dat is er niet als je problemen hebt zeg een jaar al
versterkers,draadloze verbindingen, etc

dan ligt het aan je binnenhuis bekabeling 🤔en zoek het maar uit


mij advies

ga zo snel mogelijk naar een andere provider
als je contract verlopen is.

Bespaard je een hoop energie
Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @vosgol, welkom! Ik zie, mede door het 'rapporteren' van je eigen bericht, dat je een vraag hebt. Mij is nog niet helemaal duidelijk wat de vraag precies is. Wil je een eigen topic aanmaken met hierin je vraag? Dan helpen we je graag verder.

Reageer