Beantwoord

Hoe dien ik een klacht in?

  • 22 juni 2018
  • 10 reacties
  • 22415 keer bekeken

Hoe kun je op een goede manier rechtstreeks in contact komen met een manager om een klacht neer te leggen over een gesprek met een medewerker? Ik vind het raar om eerst een telefonist te moeten bellen of er mee te chatten om dit te vragen, waarbij je maar mag hopen dat je "hogerop" komt (wat vanmiddag door de betreffende telefonist geweigerd werd). Het zit me hoog, dus mail vind ik prettiger. maar die mogelijkheid wordt niet geboden.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door gjtm 23 juni 2018, 01:53

Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Dank je, dan zal ik toch die methode maar eens uitproberen
Reputatie 1
Dat is er niet als je problemen hebt zeg een jaar al
versterkers,draadloze verbindingen, etc

dan ligt het aan je binnenhuis bekabeling ūü§Ēen zoek het maar uit


mij advies

ga zo snel mogelijk naar een andere provider
als je contract verlopen is.

Bespaard je een hoop energie
Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.
Reputatie 7
Badge +28
Beste @vosgol, welkom! Ik zie, mede door het 'rapporteren' van je eigen bericht, dat je een vraag hebt. Mij is nog niet helemaal duidelijk wat de vraag precies is. Wil je een eigen topic aanmaken met hierin je vraag? Dan helpen we je graag verder.

Ik heb alles gedaan om mijn abonnement te beeindigen per 29.10. Chat, forum, klantenservice. Mij werd beloofd de het abonnement beeindigd zou worden aan de hand van de datum van uitschrijving van het ministerie van binnenlandse zaken. Ik heb niets vernomen van jullie en de rekeningen gaan gewoon door. Nu ben ik uitgeschreven vanaf 21 december ?! Waarom deze datum? De klantenservice weten het ook niet en gaan uit van de officiele opzegging van 11.12. Mij werd verzekerd door chat, klantenservice en forum dat alles met terugwerkende kracht wordt opgezegd. Vandaag werd mij verteld dat dit niet het geval is. Dank jullie wel. Er is behalve op het forum, nooit iets teruggecommuniceerd. Op het voorstel van Vikish heb ik gereageerd. Hoor ik ook niets meer. Ongelooflijk hoe de KPN functioneert. Ik heb er geen woorden voor. Zelfs op mijn klacht komt geen reactie.

Reputatie 7
Badge +18

Er is een reactie op jouw topic, @Wendele . Kun je daar op reageren? (in het weekend is er minder bezetting op het forum en soms reageren we wat later)

Goedemorgen 

 

zojuist een medewerker van kpn gesproken.en aangegeven dat mijn contract voor mijn huis internet is verlopen en dat ik graag mijn abonnement wil verlenen met de actie die op de website Staat.

er wordt mij verteld dat het alleen voor nieuwe klanten is .dat vind ik niet eerlijk ik heb mij contract netjes nagekomen en vind ook dat ik recht heb op en nieuwe actie ik kan ook mijn abonnement opzeggen en dan volgende dag aanmelden met een maand opzegtermijn. dan heb ik er toch recht op ik vraag alleen waarom kpn zo moeilijk maakt voor haar klanten ze doen acties om klanten te werven ik heb het gevoel dat ze bestaande klanten wegjagen  om ze geen recht geven op korting die ze ook verdienen

ziehier onder de acties van jullie website.

en wat bederft de medewerkster die ik heb gesproken vond ik niet klant vriendelijke als je zegt zal ik u abonnement opzeggen het kwam bij mij als wegwijzen  en dat kan nooit de bedoeling zijn van kpn hoop ik.ik heb de naam van de medewerkster mocht u daar interesse hebben.op u antwoord verblijf ik 

Download 50 Mbit/s 
Upload 50 Mbit/s6 mnd 50% korting42,50 /mnd21,25 /mnd

Meest gekozenDownload 100 Mbit/s 
Upload 100 Mbit/s6 mnd 50% korting47,50 /mnd23,75 /mnd

Download 200 Mbit/s 
Upload 200 Mbit/s6 mnd 50% korting50,00 /mnd25,00 /mnd

 

 

Vanmorgen om ongeveer 9. 00 uur ontdekt dat er geen signaal was voor internet en TV. Geruime tijd bezig geweest met resetten en dergelijke. Er was geen storing volgens KPN op de site. Uiteindelijk contact opgenomen met de helpdesk. Zij vertelden mij dat er geen storing was. Toen men de verbinding ging controleren bleek er toch een storing te zijn. Ik vertelde de KPN medewerker dat er graafwerkzaamheden waren in de buurt. Ik zei hem dat ik buiten zou gaan kijken of ik iets kon ontdekken. Een medewerker van het aannemersbedrijf vertelde mij dat er een kabel was kapot getrokken. Hij had dit gemeld bij KPN Dit moet dan tussen 8.00 uur en 9.00 uur zijn gebeurd. Ik heb de naam van het aannemersbedrijf doorgegeven aan de KPN medewerker die ik nog aan de telefoon had. Hij vertelde mij dat het het lang kon duren alvorens een storing op de de site zichtbaar was. Rond 19.30 kreeg ik een melding dat er een storing was. Storing was ontstaan volgens deze melding om 19.14. Hoe is het mogelijk???? De storing is bijna 12 uur eerder ontstaan!!!!! Het betreft een kabelstoring op de hoek Cederlaan/Ekkerstraat te Eindhoven op 9januari 2020. Op dit moment nog geen TVen internet. Herstel had al veel eerder kunnen plaatsvinden. Slechte zaak van KPN. 

Reputatie 7
Badge +8

Slechte zaak zegt u . Ik twijfel er niet aan dat er geprobeerd wordt om die kabel zo snel mogelijk te repareren.  Maar daar heb je mensen voor nodig en die zijn er gewoon niet.  Ik neem aan dat ook u enigszins op de hoogte bent van de krapte op de arbeidsmarkt.  Niemand heeft tegenwoordig zin om een gat te graven in de regen! U ook niet waarschijnlijk.

Reageer