Vraag

Hoe dien ik een klacht in?

  • 27 January 2020
  • 12 reacties
  • 10639 keer bekeken

Hoe dien ik een klacht in?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@J. Elzinga

Wilt u echt een klacht indienen dan kan dat hier https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm. Als u hulp nodig heeft dan kunt u hier op het forum terecht.  Er zijn veel mensen die u willen en kunnen helpen.

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @J. Elzinga 

Wat vervelend dat je een klacht hebt, dat is natuurlijk nooit leuk. Maar je zal er wel een goede reden voor hebben. Wat @Noordzee al aangeeft je kunt je klacht ook hier neerzetten, ook wij kunnen je dan eventueel verder helpen, en als er nood is kunnen we een KPN moderator waarschuwen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @J. Elzinga, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee en Dennis aangeven: je mag de klacht via de website indienen. Je mag ook je verhaal hier doen: we helpen je er graag mee. Als je privégegevens wilt delen, zet je deze dan in je forumprofiel?

Ik wil graag klacht indienen ik heb sins me abnoment heb gehaald. Zeer slechte verbinding. Me layca internet doet het beter wat heel raar is. Is ook onder jullie  .graag wil ik klant indienen anders ga ik over naar de Geschillencommissie

Reputatie 7
Badge +9

Beste @Anoniem 1 , als je particuliere klant bij KPN bent, dan vind je op de volgende web sites alle mogelijkheden om een klacht in te dienen en kun je, als je dat wilt, ook meteen online een klacht indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Anoniem 1, jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Mochten we je ergens mee van dienst kunnen zijn, maak dan gerust een eigen topic aan. We helpen graag. 

jullie zeggen dat jullie een herinnering gestuurd hebt van 20 euro 

ter wel jullie   zelf ook niet aan jullie af spraken houwt als ik dat op tel krijg ik nog veel geld van jullie 

ik zorg er altijd voor dat als voor de eersten van de volgende maand betaalt is en nu vraag ik naar acceptgiro kaart verplichten ze je  om het automaatjes te laten lopen ik laat mij niks verplichten ik ben baas over mijn rekening en niet een ander   

Badge +19

@mjcvanneerven miv 1 juni bestaan er geen acceptgiro's meer. Kpn is daar al eerder mee gestopt.  U kunt dus alleen voor automatische incasso kiezen. De acceptgiro is dus straks overal voorgoed verleden tijd. U bent trouwens verplicht om te betalen voor of op de betaaldatum die vermeldt staat op de faktuur. 

Ik heb door een monteur alles van KPN laten monteren betaald 125 euro.Na meerdere dagen deed mijn t.v het niet meer.-1 september was dat heb 8 uur alles bij elkaar geteld getelefoneerd.alle medewerker wisten nichts alles lukte niet.Ik zou terug gebeld worden die avond nee niemand belde ik bellen ze geven het door aan de technische dienst.

Zaterdag morgen weer opgebeld ja we bellen u vanavond weten niets over de technische dienst..

Moest met de taxi naar mijn partner die heel erg ziek is kanker al 2 keer geopereerd met uitzaaiingen ik snel savonds snel met een taxi naar huis werd weer niet teruggebeld na 4 x gebeld te hebben kreeg ik eindelijk iemand met verstand we hebben het op gelost.

Heb 20 jaren ziggo gehad maar zoeen begin belachelijk schande  het heeft me de zenuwen gekost daarom heb ik nu spijt dat ik niet bij ziggo ben gebleven.Er bestaat niet een kpn app voor je mail.

Als je je aanmeldt krijg je een t.v ik heb alleen mist beleefd .Mijn broers en zussen hebben kpn daarom overgestapt.Was er kapot van bedankt kpn.

 

De 2de keer dat KPN mij dit flikt. Mijn beleefdheid is dus op! En beide keren nemen ze hun verantwoordelijkheid niet en wordt er omheen gepraat. 

Telefoon mee met een simkaart van KPN erin. Telefoon staat op vliegmodus en Roaming uit. Vliegtuig ingestapt en eenmaal in Turkije aangekomen bij de bagage ontvang ik een berichtje van KPN met de mededeling dat ik al 80% van mijn limiet buiten Europa heb verbruikt. Ik zet mijn telefoon uit. Bij het aanzetten was te zien dat ze mij 5 minuten na dat berichtje een nieuw berichtje hebben gestuurd waarin staat dat ik zelfs 100% van mijn bundel heb verbruikt. 

Bijzonder dat ik voor de 2de keer €60,50 moet betalen voor het vervoeren van mijn simkaart vanuit Amsterdam naar Turkije. 

KPN, aan jullie de keus... Of ik ontvang voor beide keren mijn geld terug! Of ik pak dit op via de geschillencommisie en deel deze info. op heel veel verschillende websites waar een hoop mensen het te lezen krijgen. 

Ik pik dit oprecht niet meer! Helemaal klaar mee. Het is gewoon diefstal! 

 

 

Badge +19

Die geschillencommissie gaat je niet helpen want is gaat volgens de regels.  Hier kan je er vanalles over lezen. Of het allemaal een schoonheidsprijs verdient is dan wel weer de vraag. 

Reputatie 7
Badge +7

hoe kan je een bericht (SMS?) ontvangen als je telefoon op vliegtuigstand staat? wellicht snap ik het niet *disclaimer*