Beantwoord

Hoe doe ik een firmware upgrade op mijn Thomson TG787v?

Hoi allemaal, mijn internet snelheid is net iets te laag op mijn Playstation 4 om Share Play te kunnen doen en ik zocht dat probleem op op internet en iemand zei dat je daarvoor je upload snelheid moet verbeteren en dat het dan handig zou zijn om de firmware van je router te upgraden, voor zover ik weet is de firmware nog nooit ge-update op mijn Thomson TG787v en dus is dat hoog nodig. Alleen het probleem is, ik weet niet hoe ik dat doe omdat ik echt slecht ben met computers. Dus zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Bedankt!
icon

Beste antwoord door PeterG 26 februari 2018, 16:04

Die modem hoort in het museum thuis. Bel even de klantenservice (of wacht op webcare KPN moderator) om een nieuwe te ontvangen.
KS 0800-0402 (24/7 gratis nr.)

Mogelijk verbetert dat ook je snelheid. Je kunt hier checken wat KPN kán leveren op je adres. De waarde is download, voor de upload op koper delen door 10.

Met de Speedtest kun je je huidige waarden checken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Die modem hoort in het museum thuis. Bel even de klantenservice (of wacht op webcare KPN moderator) om een nieuwe te ontvangen.
KS 0800-0402 (24/7 gratis nr.)

Mogelijk verbetert dat ook je snelheid. Je kunt hier checken wat KPN kán leveren op je adres. De waarde is download, voor de upload op koper delen door 10.

Met de Speedtest kun je je huidige waarden checken.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Sander en welkom hier op het Forum. Die Thomson is inderdaad de nieuwste niet meer en als het nog nodig is kijk ik graag even met je mee. Of heb je ondertussen al iemand van de klantenservice aan de telefoon gehad?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Sander! Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Is het je gelukt om de modem om te ruilen of heb je mijn hulp nog nodig? Laat het weten als er iets is dat ik voor je kan doen.

Reageer