Beantwoord

Hoe kan ik een klacht indienen?

  • 2 oktober 2017
  • 16 reacties
  • 26477 keer bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door joss1965 2 oktober 2017, 13:16

Op deze pagina https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm vind je de mogelijkheden om een klacht in te dienen.
Overigens zal op dit topic binnen een paar dagen ook een KPN Moderator reageren en je, als dat nog nodig is, assisteren bij het indienen van de klacht.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Op deze pagina https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm vind je de mogelijkheden om een klacht in te dienen.
Overigens zal op dit topic binnen een paar dagen ook een KPN Moderator reageren en je, als dat nog nodig is, assisteren bij het indienen van de klacht.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Z.T., welkom op het Forum! Goed dat Jos je de link heeft gestuurd naar de pagina waar deze mogelijkheden staan. Uiteraard wil ik jou hier ook bij helpen! Als je dat zou willen, hoor ik graag wat de klacht is!
De laatste maanden is de kwaliteit van KPN interactieve TV via internet https://interactievetv.nl/ verschrikkelijk hard achteruit gegaan.
Je betaalt veel kosten aan KPN abonnement en de kwaliteit is 0,0.
Je klikt een kanaal aan en krijgt zandloper, 1 seconde beeld en dan weer uit.
Vandaag 13 februari kan ik geen enkele kanaal bekijken 19:10 heb nog wel even NPO2 gezien.
WAARDELOOS stuk techniek KPN!
YouTube doet vele miljoenen filmpjes per dag.
Frank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frank, welkom hier! Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart met iTV Online. Heb je verschillende browser getest? Zo ja, merk je hier ook verschil in? Ervaar je deze problemen op meerdere apparaten? Zijn deze bekabeld aangesloten of via WiFi? En hoe werkt de app? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frank, welkom hier! Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart met iTV Online. Heb je verschillende browser getest? Zo ja, merk je hier ook verschil in? Ervaar je deze problemen op meerdere apparaten? Zijn deze bekabeld aangesloten of via WiFi? En hoe werkt de app? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gezien Frank. Mocht je het probleem nog ervaren en naar een oplossing willen kijken, dan zie ik jouw antwoord op mijn vragen alsnog tegemoet.
waar id mijn.klacht gebleven?
ik had klacht over mijn mb's doe verdwenen omdat mijn wiffie iedere keer weg viel. Nou is mij klacht weg?
Reputatie 7
Badge +28
We hebben er een eigen topic van gemaakt @boefje28: Wegvallend wifi. Dit topic is meer dan een jaar oud en lijkt niet veel met jouw probleem te maken te hebben. We behandelen topics op volgorde van binnenkomst. Mijn collega's of ik komen waarschijnlijk morgen met een inhoudelijke reactie.
beste KPN
door het aanleggen van glasvezel vorige week donderdag
en het niet aansluiten van de modum en wel het afsluiten
van ons bestaande signaal hebben wij 4dagen
zonder vaste telefoon en internet verbinding gezeten
dit heeft ons veel omzet gekost
en veel extra kosten van personeel omdat er niet kon worden gepint

Ben vandaag 6 uur aan het lijntje gehouden door de klantenservice van KPN.

Mijn probleem zou worden opgelost en ik zou terug gebeld worden.

Na 3 uur zelf terug gebeld en men wist niets meer van de eerder geboden oplossing.

Als je een abonnement wilt afsluiten gaat het heel eenvoudig maat kom eens voor een oplossing van iets en KpN geeft niet thuis.

ik wil nu een klacht indienen hierover bij KPN maar waar kan ik dit doen?

 

Reputatie 7
Badge +8

Als je hier je probleem verteld kunnen we je helpen. Genoeg mensen die je willen helpen. Er zijn hier ook medewerkers die je willen helpen. Als je niet geholpen wil worden kan je hier je klacht kwijt. https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dank je wel voor je reactie Joep. Mijn vrouw heeft een paar weken geleden haar abonnement verlengt.

De telefoon was nog goed dus alleen een SIM verlenging voor 2 jaar. Nu gaat haar telefoon kapot. Ik bel de klantenservice van KPN en vraag of ze het abonnement kunnen veranderen door er een telefoon bij te leveren waar ik natuurlijk voor betaal.

Om 11.00 uur eerste keer gebeld, reactie klantenservice medewerker, ik kan niets voor u doen want de annuleringstermijn is voorbij.

Had ik ook niet gevraagd om te annuleren.

Gelijk weer gebeld en krijg nu een andere medewerker. Na mijn verhaal gedaan te hebben verteld zij aan mij dat ze even moet overleggen met haar leidinggevend. Na 10 minuten reageert ze weer en verteld aan mij het heel druk is op de annuleringsafdeling. Ze gaat mij over 2 uur terug bellen en dan een nieuw contract met mij afsluiten met een telefoon. Fantastisch bericht natuurlijk en ik bedankt die medewerker voor de goede service.

Na 3 uur ben ik nog niet gebeld dus ik bel de klantenservice en vertel dat ik een klacht wil indienen. Die medewerker vraagt aan mij of ze het kan oplossen en ik reageer van prima. Nu krijg ik Maurien aan de lijn die mij verteld dat ik naar een KPN winkel moet gaan en daar een telefoon bij mijn abonnement moet nemen en die regelen dan alles voor mij. Niet natuurlijk. Voor niets 3 kwartier naar de KPN winkel gereden. Dus een hele dag in de maling genomen en dat na 25 jaar klant te zijn.

Ik neem nu maar mijn verlies van het abonnementsgeld van E 15,- per maand en als over een paar maanden mijn andere abonnementen van KPN aflopen, NIET verlengen en gelijk naar ZIGGO en Vodafoon.

 

Reputatie 7
Badge +8

Mag ik je een advies geven?? Koop een nieuw los toestel bij een telefoonwinkel Belsimpel of wehkamp en stop daar die simkaart in. Toestellen zijn bij KPN meestal duurder omdat het niet hun belangrijkste productgroep is en ze die dus niet groot inkopen en, mits je het je financieel kan veroorloven, ook geen bkr registratie heb. Het is toch zonde van die € 15,00 per maand. Zelf doe ik het ook op die manier en tot grote tevredenheid. Lijkt je dat wat?

Ik heb al een beetje gekeken en daarom gevraagd of mijn abonnement veranderd kon worden omdat de prijs eigenlijk niet uit maakte.

Het ergste vind ik de behandeling van de Klantenservice van KPN.

24 jaar klant en alles op het gebied van internet, mobiel en tv bij KPN gehad,

Dit is de service dus die je daarvoor krijgt.

Het gaat me niet om het geld dat ik nu kwijt ben maar om de behandeling die je krijgt van KPN.

In ieder geval bedankt voor je advies maar voor mij geen KPN meer.

Dat is me wel E 15,- waard voor die maanden.

Reputatie 7
Badge +8

Ik snap best dat je er boos om bent hoor. Anderzijds ben je al 24 jaar klant en dat is tot tevredenheid geweest lijkt me. Is dan die ene negatieve ervaring het waard om alles om te gooien? Er komt hier zeker een medewerker langs die voor je aan de slag gaat en gaat kijken wat er nog kan. Hier kunnen ze meer dan de gewone klantenservice. Dus geef nog niet op. Vul je profiel in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageert een medewerker binnen 48 uur.

Dank je wel Joep voor je reactie.

Maar ik had een betere behandeling verwacht na zoveel jaar als vaste klant.

En wat belangrijker is, een kundig antwoord en een oplossing.

Niet om in de maling te worden genomen dat is mijn eer te na.

Reageer