Beantwoord

Hoe kan ik een klacht indienen?

• 2 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 24635 keer bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door joss1965 2 oktober 2017, 13:16

Op deze pagina https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm vind je de mogelijkheden om een klacht in te dienen.
Overigens zal op dit topic binnen een paar dagen ook een KPN Moderator reageren en je, als dat nog nodig is, assisteren bij het indienen van de klacht.
Bekijk origineel

9 reacties

beste KPN
door het aanleggen van glasvezel vorige week donderdag
en het niet aansluiten van de modum en wel het afsluiten
van ons bestaande signaal hebben wij 4dagen
zonder vaste telefoon en internet verbinding gezeten
dit heeft ons veel omzet gekost
en veel extra kosten van personeel omdat er niet kon worden gepint
Reputatie 7
Badge +28
We hebben er een eigen topic van gemaakt @boefje28: Wegvallend wifi. Dit topic is meer dan een jaar oud en lijkt niet veel met jouw probleem te maken te hebben. We behandelen topics op volgorde van binnenkomst. Mijn collega's of ik komen waarschijnlijk morgen met een inhoudelijke reactie.
ik had klacht over mijn mb's doe verdwenen omdat mijn wiffie iedere keer weg viel. Nou is mij klacht weg?
waar id mijn.klacht gebleven?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frank, welkom hier! Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart met iTV Online. Heb je verschillende browser getest? Zo ja, merk je hier ook verschil in? Ervaar je deze problemen op meerdere apparaten? Zijn deze bekabeld aangesloten of via WiFi? En hoe werkt de app? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gezien Frank. Mocht je het probleem nog ervaren en naar een oplossing willen kijken, dan zie ik jouw antwoord op mijn vragen alsnog tegemoet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frank, welkom hier! Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart met iTV Online. Heb je verschillende browser getest? Zo ja, merk je hier ook verschil in? Ervaar je deze problemen op meerdere apparaten? Zijn deze bekabeld aangesloten of via WiFi? En hoe werkt de app? Hoor graag van je!
De laatste maanden is de kwaliteit van KPN interactieve TV via internet https://interactievetv.nl/ verschrikkelijk hard achteruit gegaan.
Je betaalt veel kosten aan KPN abonnement en de kwaliteit is 0,0.
Je klikt een kanaal aan en krijgt zandloper, 1 seconde beeld en dan weer uit.
Vandaag 13 februari kan ik geen enkele kanaal bekijken 19:10 heb nog wel even NPO2 gezien.
WAARDELOOS stuk techniek KPN!
YouTube doet vele miljoenen filmpjes per dag.
Frank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Z.T., welkom op het Forum! Goed dat Jos je de link heeft gestuurd naar de pagina waar deze mogelijkheden staan. Uiteraard wil ik jou hier ook bij helpen! Als je dat zou willen, hoor ik graag wat de klacht is!
Reputatie 7
Badge +10
Op deze pagina https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm vind je de mogelijkheden om een klacht in te dienen.
Overigens zal op dit topic binnen een paar dagen ook een KPN Moderator reageren en je, als dat nog nodig is, assisteren bij het indienen van de klacht.

Reageer