Beantwoord

Hoe kan ik inloggen op de Experia Box?

  • 8 maart 2019
  • 8 reacties
  • 83371 keer bekeken

Ik heb tijd geleden nieuwe Experiabox ontvangen maar kan hierop niet inloggen http://192.168.2.254 , gevraagd wordt een username en password?

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Ward_ 8 maart 2019, 13:15

https://www.kpn.com/faq/9975

  1. Start een browser zoals Internet Explorer en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg, er moet nu een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. (LET OP: V10A modem heeft wel een ADMIN wachtwoord dat achterop staat, op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit)
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8
https://www.kpn.com/faq/9975

  1. Start een browser zoals Internet Explorer en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg, er moet nu een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. (LET OP: V10A modem heeft wel een ADMIN wachtwoord dat achterop staat, op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit)
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tondij, welkom op het forum! Is het met de instructie van Ward gelukt om in te loggen?
Ik heb zojuist mijn installatiepakket ontvangen (juni 2019) en wil nu inloggen op de Experiabox om een tweede router in huis te connecten. Ik krijg echter met admin zonder wachtwoord of admin met wachtwoord van de Experiabox geen toegang. Heb ook al mijn Experiabox gereset, maar helaas nog steeds zonder resultaat geen toegang tot de router. Iemand een tip?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi extra router, welkom! Welke Experia Box heb je, de V10 of de V10A (staat op de voorkant)?
Heel dom, maar ik had het wachtwoord van de wifi ingetypt ipv de router zelf. Dus het probleem is opgelost. Ik heb om allerlei kabels te voorkomen, de tweede router geconnect via de 2e LAN poort op de Expedia, en op de Linksys geplugd in een van de LAN ports. Door gebruik te maken van een setje connector kastjes via het elektra netwerkj heb ik de tweede router geconnect. Het werkt helemaal prima en het bereik heb ik nu uitgebreid zodat zowel op de BG als de etage erboven het bereik optimaal is.
Reputatie 7
Badge +28
Ach, dat komt vaker voor 🙂 Goed om te horen dat het nu gelukt is!

Ik heb dit vandaag ook geprobeerd mbt nieuwe aansluiting van een monteur. Alleen geeft hij de melding dat de pagina onbereikbaar is. Wat nu te doen ?

 

hallo, ik heb een experiabox v10A en probeer in mijn modem in te loggen om de poort te veranderen wat mij door een medewerker verteld is. heb het ww ingetikt wat achterop de sticker staat, maar er staat telkens “Your Username or Password may have error. Please check it.

wat kan ik nu doen ? alsjebleift HELP !! 

 

Reageer