Beantwoord

Hoe kan ik KPN bereiken per telefoon, mail of chat?

  • 18 August 2020
  • 27 reacties
  • 41333 keer bekeken

Hoe kan ik KPN bereiken per telefoon, mail of chatten om een simpele wijziging door te geven?

Ik ben al een tijd op zoek op de website MijnKPN maar je wordt continue omgeleidt zonder dat je direct contact kan hebben. Dikke spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN!!

Heel simpele wijziging: de facturen van KPN gaan niet naar het mailadres dat ik heb ingesteld in mijn profiel op MijnKPN. 

icon

Beste antwoord door Henk2304 18 August 2020, 15:26

Bekijk origineel

27 reacties

0800-0402, gratis.

 

Admin aanvulling:

 

Update: je kunt niet meer chatten met ons. Wil je ons bereiken heb je verschillende opties:

  • voor ‘spoed’ of zaken waarbij we jouw gegevens nodig hebben, bel met 0800-0402 (ma-vr 8-20 uur en za 8-17 uur. 24/7 voor volledige dienstuitval)
  • op onze website vind je per onderwerp een antwoord op veel gestelde vragen per onderwerp
  • via Facebook of Twitter
  • in de kennisbank op het forum vind je veel artikelen over KPN producten
  • stel je vraag op het forum

Hoi Henk, bedankt maar zelfde laken en pak. Ik kreeg een computer aan de lijn die op mijn vraag eenzelfde automatisch en verkeerd antwoord geeft. Daarna automatisch verbinding verbroken. Het lijkt of er geen mensen werken bij KPN.

Ik bel tegenwoordig nauwelijks meer met dat nummer, maar heb begrepen dat als je zegt dat je iemand wilt spreken dat dan ook gebeurt. En anders kun je 't beste ff je profielgegevens zoveel mogelijk aanvullen en wachten totdat een moderator zich hier meldt. 

Klopt gedaan ingesproken met “ik wil een medewerker spreken”  en pas toen werd ik doorverbonden. Heel erg moeizaam en zeker voor de meerderheid van klanten. Uiteindelijk ieman gesproken en er bleek nog andere database met mailadressen te zijn voor facturen. Is nu aangepast en hopelijk gaat de factuur volgende maand naar het juiste mailadres in MijnKPN.

Hallo @Hans tJ chatten kan ook:

https://assistent.kpn.com/?skill=default&intent-id=4863168552530759546&market-type=cm

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Hans tJ 

Is het nu inmiddels opgelost met de medewerk(st)er van KPN?

Ik hoop dat nu is opgelost bij KPN in de administratie maar dat ga ik volgende maand pas zien als de factuur naar het juiste mailadres gaat. Ik heb uiteindelijk na bijna een halve dag ploeteren een vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken.

Overigens heel erg bedankt voor jullie hulp en suggesties!

Ik heb bij meerdere grote bedrijven ervaren dat een mailwijziging niet zomaar wordt doorgezet in hun meerdere systemen of databases. Jammer dat ze zoveel barrières opwerpen om maar niemand te hoeven aannemen om klanten te woord te staan en te helpen. Kostenbesparing met uitleg klantenservice. Ook dit forum helpt de KPN hierbij. Wie is nu klant?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Hans tJ chatten kan ook:

https://assistent.kpn.com/?skill=default&intent-id=4863168552530759546&market-type=cm

@JanD liever niet die rechtstreekse link geven naar de chat, dit is niet handig. :wink:

Bericht van @Alex_P:

Die links zijn expres zo verborgen op de website omdat chats lang niet in alle gevallen worden aangeboden, zeker niet bij complexe problemen die via de chat erg lastig zijn op te lossen voor ons maar ook voor de klant zelf. Een nadeel hiervan kan dus ook zijn dat iemand deze link ook massaal deelt/ 'lekt' waardoor chat het opeens extreem drukt krijgt en alsnog in veel gevallen niet tot een oplossing kunnen komen. 

Mijn verzoek is om de link te geven naar de servicepagina met productboom: service & contact, dan wordt daar vanzelf een chat link aangeboden als het nodig is. 

Postkantoor ouderamstel niet berijkbaar gemakswingkel  kerkstraat al 4 DAGEN 

Post kantoor kerk straat niet berijkbaar in ouderkerk aan de amstel niet telefoonniche berijkbaar al 4 DAGEN 

Hallo @sfboon , je deelt 2x in een bestaand topic iets mee, totaal onduidelijk voor mij/ons.

Wat is je concrete vraag of opmerking?

Post kantoor kerk straat niet berijkbaar in ouderkerk aan de amstel niet telefoonniche berijkbaar al 4 DAGEN 

Als ik het goed begrijp is dus de Gemakswinkel aan de Amstel in Ouderkerk aan de Amstel op Kerkstraat 29 niet goed telefonisch niet goed bereikbaar. Ik zou dan willen vragen of je kan vragen of zij contact op willen nemen met hun telefonie provider.

 

Als dit KPN is kan dat via: 0800-0402 uiteraard alleen te bellen door de eigenaar van dat adres zodat meteen gekeken kan worden wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Beste KPN, 

Ik zit momenteel in het buitenland en wil jullie contacten ivm mijn abonnementen, echter ik gebruik mijn nummer niet en kan jullie niet bellen. 

Hoe kan ik dan in contact komen? Chat werkt niet. Kan mailen ook? Waarnaartoe? 

Reputatie 7
Badge +9

@Eef1234

Je kunt vanuit het buitenland bellen met +31612001200 (niet gratis)

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00 uur, zat. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten

Thanks voor je berichtje. Bedankt. Duur geintje, zojuist geprobeerd, maar moet 15 min in de wacht staan. Echt super bijzonder dat dit niet gewoon met per mail of chat kan. Nu moet ik (1 euro per minuut) betalen om op te zeggen. 

Hallo @Eef1234 KPN is ook via Twitter en Facebook te bereiken.

 

Hi @JanD , o wat goed, super bedankt voor je reactie! 

Hi @JanD , o wat goed, super bedankt voor je reactie! 

Graag gedaan.

Niet meer 7x24 uur bereikbaar? 

Niet meer 7x24 uur bereikbaar? 

Hallo @Superdiz  24/7 bereikbaar bij geen diensten, overige vragen tijdens kantooruren.

 

voorbij belachelijk dat de chat functie niet meer bestaat. nu moet ik of een twitter of een facebook account aanmaken om contact te krijgen met een bedrijf. heel professioneel

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kharnath, je hebt nu contact met ons 🙂 Oók kan je bellen naar ons gratis nummer 0800 - 0402, een Twitter of Facebook account zijn dus niet noodzakelijk!

Als je graag via deze weg verder geholpen wil worden, maak je dan een nieuw topic aan?(klik!)

 

ik kan niet bellen telefoon is dood. sim past niet in oudere telefoons dus ik heb letterlijk niets

ik heb een nieuwe besteld. heb een fout gemaakt in de aanvraag want het was 12 uur s’nachts. kan dat nu niet veranderen want ik kan niet bellen. ik kan geen nieuwe sim aanvragen want daar heb ik een telefoon voor nodig

als jullie een werkende chat of mail hadden gehad had dit probleem zo opgelost geweest

ik hou niet van forums omdat dit open is voor iedereen. dus specifieke problemen kunnen zo niet opgelost worden

Reputatie 6
Badge +5

ik kan niet bellen telefoon is dood. sim past niet in oudere telefoons dus ik heb letterlijk niets

ik heb een nieuwe besteld. heb een fout gemaakt in de aanvraag want het was 12 uur s’nachts. kan dat nu niet veranderen want ik kan niet bellen. ik kan geen nieuwe sim aanvragen want daar heb ik een telefoon voor nodig

als jullie een werkende chat of mail hadden gehad had dit probleem zo opgelost geweest

ik hou niet van forums omdat dit open is voor iedereen. dus specifieke problemen kunnen zo niet opgelost worden

je kan gewoon een privegesprek starten mocht een moderator daarvoor openstaan 

mocht een moderator hier voor open staan


HOE IS DAT KLANTENSERVICE?

Reageer