Beantwoord

Hoe kan ik mijn bestelling checken?

  • 8 May 2021
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Ik heb een KPN-pakket besteld maar ben de gegevens daarvan kwijt: oa ingangsdatum, monteursafspraak, gekozen opties tv, internet, mobiel. Kunt u mij de contactgegevens nogmaals toesturen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 May 2021, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Ingrid-1981, welkom! Natúúrlijk kunnen wij dit voor jou in orde maken!

Als we dat vanuit het Forum voor je in orde kunnen maken, dan ontvangen wij graag een ingevuld Forum profiel: postcode en huisnummer, naam, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

We kunnen het ook regelen als je met ons belt of chat:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.