Beantwoord

Hoe kan ik mijn KPN abonnement opzeggen?

  • 26 July 2021
  • 12 reacties
  • 23298 keer bekeken

Help hoe zeg ik internet en tv op zonder een papieren brief.... of uren in de wacht te staan.

Is er nog een manier om op te zeggen bij kpn die niet uit de vorige eeuw komt? Hebben jullie een mooie app maar daar kan ik niet in opzeggen. Inmiddels sta ik ruim 30 min in de wacht (terwijl aangegeven is dat het 15min zou duren). Ik zie het al gebeuren dat het over 20u heen getild wordt. zodat ik niet meer te woord wordt gestaan en dus morgen weer moet bellen. 

Kom op maak een knop met opzeggen op mijnkpn. Ik ga echt niet opeens 2 internetabonnementen nemen omdat jullie via de telefoon een mooie aanbieding doen…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 July 2021, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

@ErwinBB Abonnement opzeggen | KPN, invullen zonder wachtrij :wink:

Reputatie 7
Badge +10

Hier toch? https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Dan belt kpn jouw ipv zelf te hoeven bellen.

Bleh :expressionless: ik heb opgehangen omdat ik dacht dat je de oplossing gaf. Maar dit is de pagina die ik eerder gevonden heb en waarbij mijn conclusie is dat ik moet bellen. Aangezien de opzegtermijn pas in gaat als het in het systeem is verwerkt ( ik vraag me af wat juristen hier overigens van vinden) en dat kan maximaal 4 weken duren en ik wil per 1 september opzeggen.

Reputatie 7
Badge +10

Wat staat er dan? U heeft een nieuw abonnement afgesloten en de huidige blijft daarnaast ook bestaan?

Er staat dat het langer duurt als ik het online doe. Niet heel consistent overigens maar ik ga maar uit van 4 weken. Aangezien aan de telefoon 15min ook meer dan 45 minuten betekent :sweat_smile: . Ik heb deze 2 opties gevonden.  De eerste bij samenwonen, de ander als je gelijk naar beneden scrollt

 

Hier toch? https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Dan belt kpn jouw ipv zelf te hoeven bellen.


Dan even naar de tijden kijken dat ze terugbellen, buiten die tijden kun je ook niet klikken,

 

Gebeld worden

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

  • Vul je telefoonnummer in. Dit kan tussen 08.00 en 19.00 uur. Zaterdag tussen 08.00 en 16.00 uur.
  • Je wordt binnen 1 uur teruggebeld.
  • Direct geregeld.
    We bellen je met een 0800 nummer.

Dus als je morgen een terugbel afspraak maakt bellen ze binnen een uur terug volgen hunzelf.

WOW, ok dit is wel weer een nieuw dieptepunt... ik heb mn telefoonnummer ingevuld om terug gebeld te worden en ik sta weer in de wacht! Dit is exact hetzelfde als zelf bellen...

Is inderdaad tamelijk absurd, je komt inderdaad in dezelfde wachtrij terecht als wanneer je zelf belt…..
En een andere manier om op te zeggen heb ik nog niet kunnen ontdekken op de site, staat goed verstopt. 
 

Wat een waardeloze service: ik heb nu twee keer de functie: bel mij terug gebruikt. Na ongeveer 5 á 10 minuten lijkt het alsof je contact hebt, maar de lijn blijft dood. 
Toen gekozen voor bel mij terug: na wederom een wachttijd even contact met de klantenservice. Helaas viel de verbinding weer weg, dus nu kan ik opnieuw in de wacht….

Jammer dat na vijf jaar prima service mijn herinnering aan KPN zo knullig eindigt. 

 

Goede info... ben begin april overgestapt van Ziggo naar KPN vanwege glasvezelnetwerk maar regelmatig een knipperend groen lichtje en dus geen wifi.. ben er nu al he-le-maal klaar mee...

Hope this helps - https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

And if you have xs4all via KPN - https://www.kpn.com/service/xs4all-opzeggen.htm