Beantwoord

Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn abonnement aanpassen?

  • 15 August 2022
  • 6 reacties
  • 36 keer bekeken

Ben in het buitenland, abonement wijzigen lukt niet via mijnkpn,chatten met robot is een ramp...geen whatsapp ...van uit het buitenland best duur om naar kpn te bellen.....is er een ander oplossing 


Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 August 2022, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Buitenland 100 , Facebook, Twitter, gewoon inloggen in MijnKPN via de website i.p.v. de app.

Succes

Hi JanD,heb het geprobeerd via App en website lukt niet…...Jammer dat ze geen externe app hebben zodat je met een medewerker kan chatten

Hallo @Buitenland 100 dan is bellen een optie, +31612001200, kost misschien even wat, maar dan heb je ook wat.

Succes.

 

 

Hoi @Buitenland 100 . Welkom op het forum.

Wat wil je precies aanpassen? (en is dat misschien al gelukt?)

Hoi Erwin,Wil mijn abonement aanpassen maar via mijn kpn lukt het niet bellen ook niet krijg te horen dat het erg druk is  of welke products ik wil bestellen of.....enz..

Daar is verificatie voor nodig en kan het beste telefonisch. 

Je kunt ook met het secretariaat bellen en dan vragen om doorverbonden te worden naar de helpdesk:

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm