Beantwoord

hoe kan kpn het verkopen dat ik 70 euro per maand betaal voor wifi wat niet te garanderen is ?

  • 27 November 2019
  • 16 reacties
  • 231 keer bekeken

Badge

onze wifi doet het slecht en niet 

de telefonist zei doodleuk dat wifi niet te garanderen is door geen enkele provider en dat ik het maar moest uitzoeken met de derde betaalde monteur die me de vorige keer voor 200 euro wifi versterkers heeft aangesmeerd die nog niet werken

 

erger sinsdien kijken we geen tv meer

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 December 2019, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je betaald geen 70 euro voor wifi. Je betaald 70 euro voor internet en tv. En ik mag aannemen dat die beide gewoon werken.

Badge

nee dus

wij kijken al 3 maanden geen tv!!!

en nu is de wifi ook af 

Badge

en bellen doe ik niet met die telefoon zeker niet voor 70 euro

zit nu met hotspot van mijn telefoon op laptop , geen kpn aboo voor telefoon … dat lijkt me duidelijk

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Selineisboos 
Ik begrijp dat dit enorm vervelend voor je is.
Webcare gaar dit vast voor je uitzoeken.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Badge

ik kreeg van jullie telefonist te horen dat ik het maar moet uitzoeken, dus bel zeker niet !!!

ik verwacht nu actie van kpn

Badge +19

Als je nou gewoon je probleem hier verteld dan gaan we je helpen. Met alleen klagen kunnen we niets voor je doen. Welk modem heb je? 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. U heeft een Experiabox v10a? Of heeft u een ander model? Welke lampjes branden er op dit ding? Heeft u glasvezel of adsl?

Begrijp ik goed dat de TV ook niet werkt, dan denk ik meer aan de verbinding naar buiten.

Als die verbinding niet werkt dan komt er ook geen data door de wifi logischerwijs.

Hoi @Selineisboos . Welkom op het forum.

Gelukkig heb je je gegevens al ingevuld. Ik zie dat je itv, en digitenne bij ons afneemt. Werkt de itv niet meer? Of gaat dit over de digitenne?

Mocht itv niet meer werken. Wat krijg je te zien? Blijft het beeld zwart? Krijg je een foutcode? Wat voor code staat er op de itv tuner? Eigenlijk is alle info welkom!

 

Badge

Er staat wissel van zender om ontvangst weer op te pakken…

of de tv bibbert naar het volgende beeld

we gaan donderdag een kabel laten aanleggen van de experia naar tv 

nu is alleen wifi nog onbetrouwbaar daarna, en het gekke is mijn directe buurvrouw dus ook buitengebied kan wel wifi op tv en zelfs zware spelcomputer op wifi…

wij hebben geen kabel in dit buitengebied 

ik heb v10 box idd

 

admin: privégegevens verwijderd. 

Badge

Ok. U heeft een Experiabox v10a? Of heeft u een ander model? Welke lampjes branden er op dit ding? Heeft u glasvezel of adsl?

adsl

Op basis van de postcode zie ik dat er maximaal 11Mb kan worden geleverd. Stel dat er 1 tv ontvanger aan staat blijft er nog maar 5 of 6Mb over voor de overige verbindingen dat is al snel te krap.

Mogelijk hebben de buren een iets snellere verbinding.

 

Hier werkt de benaming wifi " versterker" deels misleidend er wordt niks versterkt de 11Mb is waar deze mee moeten werken. Zolang de verbindings snelheid niet verbeterd zal het altijd een drama blijven. Wat kan helpen is de tv ontvanger op SD kwaliteit in te stellen.

Badge

Maar er staat niks aan geen tv geen laptop ..

en toch zelfs op mijn telefoon geen WiFi !

is er wel 11 mb bij mij gemeten 

geloof er niks van 

Badge

En de tv ontvanger staat op sd ..

Je schreef dat je een kabel gaat aanleggen. Heeft dit voor verbetering gezorgd?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust!