Weet iemand hoe ik op onze samsung tv het internet werkend krijg? Met de vorige router ging het prima: aansluiten en werken! na de overschakeling van de Thomson naar de zte box lukte het niet meer. Wie weet hoe ik dit kan oplossen??
Wifi? Even opnieuw instellen op je TV? Let op de juiste gegevens, hoofdletter gebruik en het feit dat de WPA hexadecimaal is. Dus letters van A tm/ F getallen van 0 t/m 9
Helaas zit er geen standaard WIFI op de TV en de kabel had ik al gelegd.... Weet je ook een oplossing voor de kabelaansluiting?
Als het mogelijk is zou ik proberen om een computer / laptop op die kabel aan te sluiten om te zien of die dan wel verbinding kan maken.
Misschien een andere poort op de Experia Box gebruiken.
Misschien een andere poort op de Experia Box gebruiken.
Goed advies van pvdvelde. Werkt dat? 100% zeker dat het een UTP kabel is, en geen telefoonkabel? :)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.