Beantwoord

Hoe kom ik in contact met KPN Netwerk?

• 27 February 2024
  • 7 reacties
  • 329 keer bekeken

Wie komt in contact met KPN Netwerk?? Alle doorkeuze menu's van 088-0063744 komen uit bij VolkerWessels die me wegstuurt en KPN Providers kunnen niet doorverbinden….. hoe klantonvriendelijk. Ik krijg m'n glasvezel niet geinstalleerd omdat de kabel van de huisaansluiting naar netwerkkastje in de weg zit….

icon

Beste antwoord door N.N. 27 February 2024, 17:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is dit geen zaak voor een KPN monteur die je via 0800-0402 regelt?

bij KPN Providers gaven ze aan dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat hun ‘standaard’ monteur hier iets mee kan en daarom gaven ze mij het nummer van KPN Netwerk. sowieso al niet klantgericht dat je als klant zelf moet gaan switchen tussen verschillende onderdelen van KPN.

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat een monteur het beter kan beoordelen en dan een telefonist(e).

Ik krijg m'n glasvezel niet geinstalleerd omdat de kabel van de huisaansluiting naar netwerkkastje in de weg zit….

Kun je eens een foto plaatsen @U-gen 

Via onderstaande link kun je het netwerkdeel van KPN bereiken, scrol even naar beneden:

https://netwerk.kpn.com/service-en-contact/

Reputatie 6
Badge +8

bij KPN Providers gaven ze aan dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat hun ‘standaard’ monteur hier iets mee kan en daarom gaven ze mij het nummer van KPN Netwerk. sowieso al niet klantgericht dat je als klant zelf moet gaan switchen tussen verschillende onderdelen van KPN.

Een kleine verplaatsing van enkele centimeters van het glasvezel kastje kan een ‘normale’ KPN monteur gewoon verzorgen, en zo niet kan deze monteur de juiste collega monteur met de juiste skillset aansturen voor je. Plan dus gerust kosteloos een installatiemonteur in als je plan/wensdatum inmiddels is geweest.

Neem voor dit soort dingen in ieder geval geen contact op met het Netwerk gedeelte van KPN.

ik heb nu aanstaande week een afspraak met monteur van KPN. eens zien hoever die gaat komen. Hopelijk kan die er iets van maken.

Monteur heeft gisteren de huisaansluitingen logisch geplaatst zodat glasvezel kastje erop geschoven kon worden.  Top.  
vervolgens geconstateerd dat er geen signaal mijn huis binnenkwam, dus aansluiting gemaakt in buurtcentrale.  
ben blij dat ik monteur had laten komen want met ‘doe het zelf pakket’ had ik dit niet zelf kunnen oplossen.  
nu werkt alles naar behoren

Reageer