Beantwoord

hoe komt glasvezel binnen zonder kruipruimte?

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 2366 keer bekeken

In onze wijk zijn ze bezig om glasvezelkabels te trekken. Mijn aansluitpunt zit aan de voorgevel, waar nu ook de ziggo kabel binenkomt.

Op de website met uitleg over de aanleg
https://www.kpnnetwerk.nl/glasvezel-aansluiten/

wordt er alleen gesproken over huizen met kruipruimte. Die hebben wij niet.
Op welke manier komt de kabel dan de woning binnen?

Ik neem aan onzichtbaar aan de buitenkant. Benieuwd of dit altijd goed gaat, las ergens iets over schuin van binnen naar buiten boren.....
icon

Beste antwoord door PeterG 13 June 2019, 12:59

Bekijk origineel

4 reacties

Voor wat het waard is, het laatste is bij mij op de boerderij gebeurd. Bij mij zie je buiten niks van het glas.
Bij mijn moeder komt het gewoon 'door de muur' aan de voorkant direct de woonkamer binnen. Aan de buitenkant zie je een klein stukje kabelgoot waar ie dan eerst uit de grond komt.
Reputatie 7
Hey @elba, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! Zoals je begrijpt is de afwerking iets minder zichtbaar wanneer glasvezel binnenkomt via de kruipruimte. Maar, uiteraard kan het ook zonder kruipruimte goed weg gewerkt worden. Zie voorbeelden zoals Dreekuh en PeterG schetsen. Heb je voldoende aan deze voorbeelden? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Hé @elba, ik zie dat je geen vragen meer hebt gesteld. Ik neem aan dat de informatie en voorbeelden duidelijk zijn. Als je nog wel vragen hebt, meld het hier dan gerust. We helpen je graag 🙂

Reageer