Vraag

Hoe komt het met mobieletelefoon heb nog een kaart van telfort Wil een schadevergoeding

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoe komt het nu met mobilie want ik heb al een kaart van telfort.Om dat ik al3 weken niet op kpn was te bereiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vandaag zou er een montuer komen maar ook niet geweest heb het zelf gedaan
Hallo,

IK ben nu al 3 weken aan het kloten met KPN.Eerst was mijn mobiel deed het niet kon niet gebeld worden.
Toen kreeg een kaartje van telfort en kon ik werr gebeld worden.Toen kwam 1 jullie de monteur niet opdagen.Was niet in geplant.Moest ik wachten tot 8 jullie tot de monteur kwam.Ik heb het zelf gedaan.maar het probleem van de mobiel blijft bestaan zit kaartje van telfort in.Mijn vaste telefoon doet het ook niet.Maar mobiel doet het ook niet.Dus ik heb wel recht op een schade vergoedingen.IK vind het niet normaal als je zegt je hebt er geen omkijken naar dat je dus wel na moet kijken.IK ijs 30 euro schad evergoeding.

Bedankt Harma Grupstra.

Admin: vraag naar eigen topic verplaatst, afgesplitst van topic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Snapje, welkom! Ik begrijp helaas weinig van wat je precies bedoelt. Ik lees dat er twee problemen zijn: één met vaste diensten en één met mobiele diensten. Begrijp ik goed dat je inmiddels wel weer werkende vaste diensten hebt? Waarom werkte het niet en hoe lang werkte het niet? Waarom zou je daar een vergoeding voor moeten krijgen?

Ik lees volgens mij ook dat je mobiele diensten het nog steeds niet doen. Ben je nu klant bij Telfort of bij KPN? Als je Telfortklant bent, zul je je vraag daar moeten stellen. Zij hebben ook een forum waar je terecht kunt. Als je KPN klant bent, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' je simkaartnummer vermelden?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Kan ik nog iets voor je doen? Dan weet je me te vinden.