het begon een aantal maanden geleden met een folder van KPN, WE ZIJN ER KLAAR VOOR.
Na het openen van de folder zag ik dat het mogelijk was dat mijn snelheid van nu Max 14 mbs verhoogd kon worden naar 185 mbs.
Ik betaal al 25 jaar voor een snelheid van 50 mbs.
Uiteraard gelijk contact gezocht met KPN en mede gedeeld dat ik interesse had.
Het zou aangepast worden en de snelheid zou kunnen gaan naar 185mbs, echter liep het programma vast voor het sturen van een monteur, en zou ik op 4 januari 2019 gebeld worden.
Helaas op 4 januari om 19:00 uur zelf maar gebeld, en kreeg de reactie dat er niet bekend was dat er op 4 januari terug gebeld zou worden.
Toen alle stappen nogmaals doorlopen en toen kon mijn snelheid ineens naar maximaal 135mbs.
Ook goed maar wanneer wordt het aangepast en is er dan een monteur nodig?
Nee dit kunnen we doen vanuit de centrale was het antwoord??????
Op 18 januari wordt u snelheid verhoogd.
Kreeg tussendoor nog een belletje of mijn analoge lijn kon worden omgezet naar een digitale lijn, maar na mijn antwoord liever niet omdat we nog een telefoonkiezer in de brandmeldcentrale hebben die analoog is was het antwoord OKE GEEN PROBLEEM.
Tot vanmorgen toen ik opnieuw belde dat mijn snelheid niet was verhoogd, kreeg ik de melding dat ik mijn analoge lijn moest opzeggen, dat ik de kiezer moest vervangen en dat ik een digitale lijn moet aanvragen met extra kosten en dat mijn snelheid toch weer naar 185 mbs kon in plaats van de 135mbs.
Ik weet het even niet meer, kan iemand mij een duidelijk antwoord geven en eigelijk het probleem oplossen daar ik al jaren betaal voor een snellere verbinding maar ik deze tot op heden nooit geleverd heb gekregen.
Beste antwoord door hamm0073
Bekijk origineel