Beantwoord

Hoe krijg je een medewerker van KPN te pakken via chat of telefoon?

  • 18 October 2019
  • 6 reacties
  • 2870 keer bekeken

Na 6 pogingen en  steeds 20 minuten wachten  aan de telefoon en meer dan 10 min  op reactie via chat nog steeds niemand gehoord. Was de laatste jaren erg tevreden over KPN maar nu lijken tijden van daarvoor terug te keren en dat is verre van prettig.

 

 

icon

Beste antwoord door Mederwerker gezocht 27 October 2019, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Bellen via 0800 -0402 of chatten via deze link : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Als het druk is, kun je hier ook een vraag stellen. Gewoonlijk krijg je dan binnen 48 uur een antwoord. 

 

 

Eerste 2 opties dus geprobeerd en 3e mooi maar dat is nog 48 uur en als internet het niet doet is dat wel lang. En als je beloofd 24 uur per dag bereikbaar te  zijn moet je daaraan voldoen of niet beweren dat je dat bent 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Mederwerker gezocht. Het is de laatste tijd ontzettend druk op eigenlijk alle ingangen van de klantenservice. Excuses daarvoor. Kan ik je wellicht nog ergens bij helpen?

Reputatie 7
Badge +28

@Mederwerker gezocht

 

Heb je inmiddels een medewerker gevonden? Of zou je anders jouw vraag hier op het forum willen stellen? 

 

Ja excuses voor de late reactie het is laat op de avond heel goed en accuraat afgehandeld door een (derde) medewerker  en na het weekend nieuw modem ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi, Fijn dat je uiteindelijk goed bent geholpen. :thumbsup_tone3: