Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat een nieuwe aansluiting actief is

  • 16 January 2020
  • 8 reacties
  • 7240 keer bekeken

Hoi,

Hoe lang duurt het voor je aangesloten wordt bij aanvraag van een nieuwe aansluiting?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door PeterG 16 January 2020, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Betreft je vraag een vaste lijn thuis of een mobiele aansluiting?

Het betreft vaste lijn thuis, alles in een.

Ik heb op 11 januari jl. een aanvraag gedaan wordt door het systeem gegeven aflevering zo snel mogelijk 16 januari '20. Zit ik vandaag te wachten ging ontvangen mailtje lezen staat erin aansluitingsdatum 12 Februari'20.

Kan dit kloppen, heb ik iets over het hoofd gezien?  Ta lange wachttijd vind ik.

Reputatie 7
Badge +8

11 Jan de aanvraag en dan 16 Jan aangesloten willen zijn is ook wel heel kort dag dat snap ik wel dat dat niet kan.

De datum die jij opgeeft in de aanvraag is ook een wens datum en niet de definitieve aansluiting datum

Ze hebben ook te maken met bedenktijd van 14 dagen die er ook in verwerkt zit 

Het beste kan je bellen met de klanten service meestal kunnen ze dan op jouw verzoek die 14 dagen schrappen en kan de datum wat naar voren worden gehaald 

Roos bedankt voor je reactie.

Maar dat is het juist ik kon geen datum kiezen het was vastgestelt op 16 Jan '20. 

Maar 1 maand had ik nooit eerder meegemaakt.

Het is voor mij weer een paar jaar geleden, dus misschien is het iets dat in de laatste 7jaren verandert is.

Tegenwoordig zit tussen de aanvraag en de daadwerkelijke levering minimaal 3 weken. (dat was 4 weken). Door o.a. technische situaties kán het langer duren.

Ok, bedankt Peter voor de reactie.

Het is nu duidelijk voor me, zal geduldig wachten:grinning:

Reputatie 7

Hoi @LadyD1975, welkom bij ons op het forum. Je vraag is zo te zien al helemaal beantwoord. De 5 dagen die je op de site zag staan is inderdaad wel erg snel, om een aansluiting op te kunnen leveren hebben we meer tijd nodig. Het signaal moet eerst op de lijn gezet worden, voordat jij er gebruik van zult kunnen maken. Vanaf 12 februari zal je er gebruik van kunnen maken begrijp ik :slight_smile:

Is de bestelling verder ook helemaal duidelijk, of kan ik je er al meer over vertellen?