hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket binnen heb en kan gaan gebruiken?

• 25 april 2012
  • 11 reacties
  • 19656 keer bekeken

(empty)

11 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste iemandanders,

Inmiddels is het tien dagen geleden dat u hier uw bericht geplaatst heeft. Ik ben benieuwd of u het installatiepakket inmiddels ontvangen heeft en gebruik kunt maken van onze diensten.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge +1
Beste iemandanders,

Ik vind het vervelend om te horen dat de order niet met beloofde voorrang geleverd kan worden. Helaas is dit niet mogelijk als er geen order is terug te vinden in het systeem. Er bestaat een levertijd van drie weken.

Graag hoor ik rond 14 juni van u of het signaal geleverd is en of u gebruik kan maken van de diensten.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Als je hebt besteld, krijg je een bevestigingsbrief met een verwachtte aansluitdatum. Uiterlijk twee dagen voor deze datum dien je het pakket te hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Monique 

ik had hem 7 maart aangevraag en kon het 3 april gebuiken pakket was er een week eerder

Reputatie 2
Badge
Monique schreef:
Als je hebt besteld, krijg je een bevestigingsbrief met een verwachtte aansluitdatum. Uiterlijk twee dagen voor deze datum dien je het pakket te hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Monique 

Jammer Monique,

Maar deze informatie klopt niet helemaal.

In mijn brief ( maart 2012 ) staat namelijk geen datum vermeld .....

En het pakket kreeg ik pas op de dag nadat het signaal was aangepast.

Ik heb een bestelling gedaan op 2 april en de onderstaande tekst ontvangen, nadien heb ik niets meer vernomen.......

Geachte heer ######, Hartelijk dank voor uw bestelling van InternetPlusBellen Instap. De bestelling is in goede orde ontvangen. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op indien wij nog vragen hebben of wanneer de dienst niet leverbaar is vanwege uw huidige aansluiting. Indien u buiten onze kantooruren (9.00 - 21.00 uur) bestelt, benaderen wij u de volgende werkdag. U ontvangt na bevestiging de volgende producten/diensten: - InternetPlusBellen Instap binnen 20 werkdagen. U ontvangt hierbij tevens een gratis draadloos modem t.w.v. EUR 79,- Met vriendelijke groet, KPN.com  

Vanavond kreeg ik een telefoontje van KPN, om de order door te nemen. Internetplusbellen kan pas 14 juni worden geinstalleerd, een week voordien ontvang ik het installatiepakket. Ze hadden mij vorige week beloofd, dat ze mijn aanvraag met voorrang wilden behandelen, omdat ik op 2 april de aanvraag al had ingediend en een orderbevestiging heb ontvangen. Ondanks ik de orderbevestiging heb ontvangen, zegt men bij KPN dat de aanvraag nooit is binnengekomen! Ook de beloofde voorrang heb ik kennelijk niet gekregen! Nou, ik hoop maar dat het nu eindelijk goed gaat......

Ivette, eindelijk kunnen wij vanaf vandaag gebruik maken van Internetplusbellen. Verder kreeg ik nu een mail in mijn mailbox dat ik het pakket binnen 3 dagen kan verwachten, de administratie loopt dus wel achter bij jullie. In ieder geval werkt het naar wens, maar wij zijn er nog niet. De vorige aansluiting is nog in stand, op dit moment worden er dus 2 abonnementen in rekening gebracht. KPN heeft ons laten weten dat, zodra het werkt wij KPN mee moeten delen dat ons oude nummer op de nieuwe lijn moet worden gezet. Deze opdracht heb ik vandaag verstuurd naar:

testafspraak@kpn.com, met het verzoek het door te sturen naar de juiste afdeling. Kunt u ervoor zorgen dat deze opdracht z.s.m. wordt uitgevoerd?

Ons zouden kosten van het tijdelijke dubbele abonnement in rekening worden gebracht, maar voor deze kosten kunnen wij een claim indienen bij KPN is ons toegezegd.

Al met al is de overstap een enorme rompslomp geweest, dit omdat wij voorheen zakelijk bellen en internet hadden en wij steeds weer andere informatie kregen van de KPN-medewerkers. Het heeft ons heel wat uurtjes gekost om het eindelijk zover te krijgen......

Reputatie 2
Als de monteur je glasvezel modem komt installeerden
Badge
Heb pakket binnen wanneer kan ik hem gebruiken welke datum
Badge
Rene 21 alles heb ik al aangesloten geen monteur voor nodig wacht nu alleen op verbinding .maar heb kpn al gebeld pas 11juni wordt er geleverd helaas 😥

Reageer