Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat volgens Fourstack uitgevoerde upgrade actief ?

  • 29 June 2019
  • 11 reacties
  • 335 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo,

Ben zeer blij met het feit dat KPN de moeite heeft genomen om toch te investeren bij ons in "the middle of nowhere" .
Heb al jaren fourstack in de gaten gehouden en sinds 28/06 zijn er in fourstack 2 dingen te zien:
1) in de wijkkast is de snelheid veranderd van 6 Mbps naar 109 Mbps (ook te zien op site Flikkema)
2) op mijn huisadres is de snelheid veranderd van 4 Mbps naar 10 Mbps

Echter ik haal nog geen snelheidsverbetering met de KPN speedtest en ook als ik in mijn modem kijk is de verbindingssnelheid nog niet veranderd. Ik heb de modem al een keer gereset en ook al een dag gewacht, maar er veranderd hieraan niks.

Moet er misschien nog iets gebeuren om dit op mijn adres in orde te krijgen ?

Alvast bedankt,
William
icon

Beste antwoord door williamb 4 July 2019, 09:35

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +19
Waarschijnlijk moet er nog wat aan aangepast worden. Je kan wachten op een medewerker hier of je belt met de klantenservice 0800-0402
Reputatie 3
Badge
Hopelijk reageert er nog een medewerker hier.

Gr,
William
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @williamb, bedankt voor je bericht!

Normaliter is het binnen enkele dagen wel gewijzigd, zodra het op Fourstack staat. Echter kan het inderdaad zo zijn dat er bij jou nog een wijziging moet plaatsvinden administratief (of zelfs op de lijn) om het te merken. Om dit voor je na te gaan heb ik wel wat meer gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kan ik je verder helpen!
Reputatie 3
Badge
Hallo Susan,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. (staat op naam van mijn vrouw)

Graag hoor ik wat je ontdekt qua nog te nemen stappen.

Vriendelijke groeten,
William
Reputatie 3
Badge
Ik heb het zojuist getest en is nog steeds de oude snelheid.
Kan iemand me vertellen hoe het verder gaat, zodat ik gebruik kan maken van de lang verwachtte upgrade ?

Vriendelijke groeten,
William
Badge +19
Even geduld nog. @Susan_ komt er echt op terug. Ik snap je ongeduld. Ik had het ook!
Badge +19
Hoi @williamb ben je al wat wijzer geworden?
Reputatie 3
Badge
Nee.
Ik ga zo maar proberen te bellen met de klantenservice.
Reputatie 3
Badge
Zojuist gebeld.
Moet blijkbaar nog iets worden omgezet handmatig door KPN voor mijn adres "ergens administratief", is nu ingepland en wordt 15 juli gedaan.
Zou na die datum voor elkaar moeten zijn.
Badge +19
Ik vermoede al zoiets. Vanaf 15 juli heb je dan de aangepaste snelheid. Uiteraard de snelheid die bij je abonnement hoort. Laat je weten hoe het afloopt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @williamb, ik was enkele dagen afwezig mijn excuses dat het niet opgepakt is! Fijn dat je zelf even telefonisch contact hebt gezocht, en dat de lijn omgezet moet worden. Vaak moeten wij inderdaad administratief iets regelen en soms moet er een monteur langskomen. Ik ga er vanuit dat het na de 15e omhoog gezet wordt middels de aanpassing. Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Reageer