Beantwoord

Hoe lang werkt internet op het oude adres als ik het verander naar een nieuw adres?

  • 28 January 2023
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe lang werkt internet op het oude adres als ik het adres verander naar een nieuw adres?

icon

Beste antwoord door NHendriks 30 January 2023, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Deze vraag komt met enige regelmaat langs op dit forum.
Ik weet het niet zeker (als niet-KPN-er) maar ik vermoed dat dit niet mogelijk is.
Dit is een eerdere soortgelijke vraag er over :

 

Op de afgesproken verhuisdatum wordt doorgaans eerst de verbinding op het oude adres afgeschakeld waarna het enige tijd later op het nieuwe adres wordt ingeschakeld. Er is dus geen overlap. 

Reputatie 7
Badge +11

Op de afgesproken verhuisdatum wordt doorgaans eerst de verbinding op het oude adres afgeschakeld waarna het enige tijd later op het nieuwe adres wordt ingeschakeld. Er is dus geen overlap. 

Je schetst het nu precies verkeerd om. Het oude adres zal nooit uitgezet worden als er nog niet geleverd is op het nieuwe adres zodat er in ieder geval gebruik gemaakt kan worden van diensten als het nieuwe adres om wat voor reden dan ook niet leverbaar is. Er is verder inderdaad geen overlap, de oude verbinding stopt vrijwel gelijk als de nieuwe is aangesloten.Â