Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op het modem, na de meshupdate?

  • 17 August 2021
  • 7 reacties
  • 324 keer bekeken

nu na de meshupdate op welk adres moet ik inloggen en welk wachtwoord hoort hiet bij

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 August 2021, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Mullertek ,

Met Authorization (mijnmodem.kpn)

Groet Bart

Hallo Bart_2020,

Bedankt voor je reactie. De link die je stuurt werk alleen niet. En de telefonische helpdesk adviseerde om morgen terug te bellen vanwege de drukte…

 

Groet, Maurice

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mullertek 

typ dan   http://192.168.2.254 of mijnmodem.kpn in de browser balk

Reputatie 4
Badge +2

Ik moest na de update ook nog een reset naar fabrieksinstellingen doen. Dan is het wachtwoord weer die op de sticker op de achterkant van het apparaat zit staat.

De aangegeven links geven bij mij ook wel wat problemen. Het werkt nu alleen in een incognito scherm in de browser. Dus waarschijnlijk iets met cookies of andere dingen die normaal in de webbrowser achterblijven.

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Mullertek ,

Krijg je een foutmelding?

Waarschijnlijk zal de helpdesk adviseren om het modem naar fabrieksinstellingen te resetten.

zie Hoe reset ik de KPN Experia Box (Modem) | KPN Community

Waarschijnlijk zijn op Experia box v10A scripts gewijzigd, je browser cashed die voor de snelheid.

Door de cache (browser geschiedenis) te wissen lost zich dat op, incognito op de browser of andere browser is ook een mogelijkheid.

Groet Bart

Reputatie 7
Badge +10

192.168.2.254 en mocht je leeg scherm krijgen, dan een Incognito scherm openen.

Wachtwoord is admin password achterop je v10a, of degene die je zelf bedacht hebt. (Als je hem vergeten bent, v10a resetten, pinnetje achterop)

 

Zijn er superwifi’s verbonden?

Reputatie 7

Hoi @Mullertek, gek dat je na de update niet meer kunt inloggen in het modem zelf! Heb je de reset die JWKBokx noemde al kunnen proberen, lukte het daarna om in te loggen?

Ik moest na de update ook nog een reset naar fabrieksinstellingen doen. Dan is het wachtwoord weer die op de sticker op de achterkant van het apparaat zit staat.

Op onze website hebben we een pagina die reset uitlegt: Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem).